Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub IX.] „Az oké, ha a férfi rózsaszínt visel?”

Spotify
Soundcloud

Vajon egy márkának illő-e társadalmi kérdéseket boncolgatnia?

Ez a hét kulcskérdése az Axe új kampánya miatt. Eközben a Snapchat egyre veszteségesebb, a kosárelhagyás csökkent, a McDonald’s pedig visszavont egy szpotot.

Hallgasd meg a Kontent Pub 9. részét is:

Egyre több pénzt veszít a Snapchat

A Snapchat kétszerannyi pénzt éget most, mint tavaly – derül ki a jelentésükből. 2016 első negyedévében 106 millió dolláros veszteséget könyveltek el, ez 2017 első 3 hónapjában már 208 millió dollárra rúg – a teljes felhalmozott veszteségük pedig 2,2 milliárd dollár.

A felhasználói bázisuk 166 millióra bővült (ez alatt értve azokat, akik naponta használják az appot), ami 5%-os bővülés az előző negyedévhez képest, bár ezzel az Instagram Stories 200 millió felhasználója mögött kullognak.

A Snapchat nem tudja, hogy mikor lesz profitábilis – ha egyáltalán bármikor az lesz. Egyik megoldás a még több hirdetés, másik pedig a saját hosztolású műsorok. A Snapchat azért különösen vonzó a befektetőknek is, mert azt a tinédzserréteget éri el, akiket gyakorlatilag semmilyen tradicionális reklámformátummal nem lehet megszólítani.

A kérdésre, hogy aggódnak-e a Facebook (Instagram Stories) egyre keményebb jelenlététől, Evan Spiegel, a Snapchat CEO-ja azt válaszolta nevetve: „A Yahoonak is van keresődoboza, mégsem egy Google.”

Hiányzik apu? Tessék, itt egy burger

A McDonald’s visszavonta egy hirdetését, majd elnézést kért minden megbántottól azért, mert a fiatalok gyászát kihasználva szendvicseket próbált eladni.

Az érintett szpotban egy fiatal fiú megkérdezi az anyját, hogy az elhunyt apja milyen volt. Ahogy az édesanya mesél, úgy a fiú elszomorodik, hiszen látszólag nem sok közös vonása van az apjával. Ám a Mekiben a halas szendvicsnél az anya megjegyzi: ez volt apud kedvence. A kisfiú arca felvidul, majd a McDonald’s logója zárja a tökéletesnek szánt pillanatot.

Nézd meg magadnak:

Az Advertising Standards Authority (az Egyesült Királyság szabályozó szervezete, kb. az ottani NMHH) 100 fölött kapott panaszokat, a szóvivőjük elmondta, hogy ezekben azt kifogásolják, hogy rendkívül ízléstelen dolog a gyermekek gyászát gyorskaják eladására felhasználni – egyelőre nem hoztak döntést arról, hogy vizsgálják-e a szpotot.

I am sickened and disgusted by this advert. Lost my dad at 9. Memories? Yes .Burger? No! Shameful ad #McDonalds

— Cate Wilson (@Cate43) 2017. május 12.

Csökkent a kosárelhagyás (pedig mindenki arra számított, hogy nőni fog)

1,2%-kal csökkent a kosárelhagyás, amely így átlagosan 75,6%-os – derül ki a SaleCycle Remarketing-riportjából, amelyben a top 500 globális brand adatait átlagolták.

A játékszektor örülhet a 64,2%-os kosárelhagyásának, miközben a pénzügyi szektor 83,6%-os abandonment rate-tel küzd.

Érdekes a forgalom megoszlása: a böngészés 48,7%-a asztali és 51,3%-a mobil. A kosárelhagyásnál már 47,7% asztali és 52,3% a mobil (tehát hajszállal több kosárelhagyás történik mobilról), a befejezett vásárlások 63,2%-a asztali, 36,8%-a mobil – látjuk tehát, hogy egy vásárláshoz több eszközt is használunk, ám szeretjük asztali gépen befejezni a vásárlást.

A jelentés javaslatai a mobilos kosárelhagyás csökkentésére:

  • automatikus mezőkitöltés (pl. ha beírt egy irányítószámot, akkor töltsd ki automatán a várost)
  • regisztráció nélküli vásárlás
  • nagy mezők

A mi javaslatunk: írj jobb termékoldalakat.

Az e-commerce ne nyugodjon még meg: minden trendelemzés azt mutatja, hogy a kosárelhagyás stabilan nő.

Milyen férfinek kéne lenned?

„Az oké-e, ha egy férfi” – teszi föl a kérdést az Axe (angolul: Is it ok for guys to).

Oké-e egy srácnál, ha még szűz, ha depressziós, ha túl vékony, ha ideges, ha rózsaszínt visel, ha nem szereti a sportot, ha más srácokkal kísérletezik, ha hosszú haja van, ha szereti a macskákat és így tovább. A szpot nem mondja ki, csak érezteti, hogy igen, mindegyik oké.

Nézd meg a szpotot:

Rik Strubel, az Axe gobális alelnöke szerint ez a kezdeményezés a „toxic masculinity” ellen próbál harcolni, hiszen ahogy a szpot is kezdődik: A férfiak 72%-ának már megmondták, hogy egy igazi férfinak hogyan kellene viselkednie.

Az Axe egyelőre nem rendelkezik a válaszokkal, ám távlati céljuk, hogy olyan tartalmakat készítsenek, amelyek a keresőkben az élre rangsorolnak – így a kérdéseket feltevő fiatal férfiak ezeket megtalálhatják.

A kezdeményezésbe influencereket is bevonnak, illetve az anti-bullying szervezettel, a „Ditch the Label”-lel együttműködve segíteni kívánnak azoknak a fiataloknak, akiket azért piszkálnak, mert a férfisztereotípiákból valahogyan kilógnak.

A podcastben több Axe-reklámot is szóba hozunk, hiszen ha az Axe nem is megmondja, hogy hogyan kéne viselkedned vagy kinézned, azért a meglévő ideálokra épít:

És sztereotipizálják a vágyaidat is:

Lefordíthatatlan szójátékkal mutatják, hogy csak a termékükre van szükséged, hogy sikered legyen a lányoknál.

Ha tetszett ez a műsor, akkor hallgasd meg a Kontent Pub többi részét is.

Remélem, van már előfizetésed (hiszen a Marketingszoveg.com-élményt csak így maxolhatod ki).

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub VIII.] Kasza Tibit berendelte a GVH
Következő pub[Kontent Pub X.] Célkeresztbe került Trump. Ami ezután történt, nem hiszed el!Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.