Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub IX.] „Az oké, ha a férfi rózsaszínt visel?”

Spotify
Soundcloud

Vajon egy márkának illő-e társadalmi kérdéseket boncolgatnia?

Ez a hét kulcskérdése az Axe új kampánya miatt. Eközben a Snapchat egyre veszteségesebb, a kosárelhagyás csökkent, a McDonald’s pedig visszavont egy szpotot.

Hallgasd meg a Kontent Pub 9. részét is:

Egyre több pénzt veszít a Snapchat

A Snapchat kétszerannyi pénzt éget most, mint tavaly – derül ki a jelentésükből. 2016 első negyedévében 106 millió dolláros veszteséget könyveltek el, ez 2017 első 3 hónapjában már 208 millió dollárra rúg – a teljes felhalmozott veszteségük pedig 2,2 milliárd dollár.

A felhasználói bázisuk 166 millióra bővült (ez alatt értve azokat, akik naponta használják az appot), ami 5%-os bővülés az előző negyedévhez képest, bár ezzel az Instagram Stories 200 millió felhasználója mögött kullognak.

A Snapchat nem tudja, hogy mikor lesz profitábilis – ha egyáltalán bármikor az lesz. Egyik megoldás a még több hirdetés, másik pedig a saját hosztolású műsorok. A Snapchat azért különösen vonzó a befektetőknek is, mert azt a tinédzserréteget éri el, akiket gyakorlatilag semmilyen tradicionális reklámformátummal nem lehet megszólítani.

A kérdésre, hogy aggódnak-e a Facebook (Instagram Stories) egyre keményebb jelenlététől, Evan Spiegel, a Snapchat CEO-ja azt válaszolta nevetve: „A Yahoonak is van keresődoboza, mégsem egy Google.”

Hiányzik apu? Tessék, itt egy burger

A McDonald’s visszavonta egy hirdetését, majd elnézést kért minden megbántottól azért, mert a fiatalok gyászát kihasználva szendvicseket próbált eladni.

Az érintett szpotban egy fiatal fiú megkérdezi az anyját, hogy az elhunyt apja milyen volt. Ahogy az édesanya mesél, úgy a fiú elszomorodik, hiszen látszólag nem sok közös vonása van az apjával. Ám a Mekiben a halas szendvicsnél az anya megjegyzi: ez volt apud kedvence. A kisfiú arca felvidul, majd a McDonald’s logója zárja a tökéletesnek szánt pillanatot.

Nézd meg magadnak:

Az Advertising Standards Authority (az Egyesült Királyság szabályozó szervezete, kb. az ottani NMHH) 100 fölött kapott panaszokat, a szóvivőjük elmondta, hogy ezekben azt kifogásolják, hogy rendkívül ízléstelen dolog a gyermekek gyászát gyorskaják eladására felhasználni – egyelőre nem hoztak döntést arról, hogy vizsgálják-e a szpotot.

I am sickened and disgusted by this advert. Lost my dad at 9. Memories? Yes .Burger? No! Shameful ad #McDonalds

— Cate Wilson (@Cate43) 2017. május 12.

Csökkent a kosárelhagyás (pedig mindenki arra számított, hogy nőni fog)

1,2%-kal csökkent a kosárelhagyás, amely így átlagosan 75,6%-os – derül ki a SaleCycle Remarketing-riportjából, amelyben a top 500 globális brand adatait átlagolták.

A játékszektor örülhet a 64,2%-os kosárelhagyásának, miközben a pénzügyi szektor 83,6%-os abandonment rate-tel küzd.

Érdekes a forgalom megoszlása: a böngészés 48,7%-a asztali és 51,3%-a mobil. A kosárelhagyásnál már 47,7% asztali és 52,3% a mobil (tehát hajszállal több kosárelhagyás történik mobilról), a befejezett vásárlások 63,2%-a asztali, 36,8%-a mobil – látjuk tehát, hogy egy vásárláshoz több eszközt is használunk, ám szeretjük asztali gépen befejezni a vásárlást.

A jelentés javaslatai a mobilos kosárelhagyás csökkentésére:

  • automatikus mezőkitöltés (pl. ha beírt egy irányítószámot, akkor töltsd ki automatán a várost)
  • regisztráció nélküli vásárlás
  • nagy mezők

A mi javaslatunk: írj jobb termékoldalakat.

Az e-commerce ne nyugodjon még meg: minden trendelemzés azt mutatja, hogy a kosárelhagyás stabilan nő.

Milyen férfinek kéne lenned?

„Az oké-e, ha egy férfi” – teszi föl a kérdést az Axe (angolul: Is it ok for guys to).

Oké-e egy srácnál, ha még szűz, ha depressziós, ha túl vékony, ha ideges, ha rózsaszínt visel, ha nem szereti a sportot, ha más srácokkal kísérletezik, ha hosszú haja van, ha szereti a macskákat és így tovább. A szpot nem mondja ki, csak érezteti, hogy igen, mindegyik oké.

Nézd meg a szpotot:

Rik Strubel, az Axe gobális alelnöke szerint ez a kezdeményezés a „toxic masculinity” ellen próbál harcolni, hiszen ahogy a szpot is kezdődik: A férfiak 72%-ának már megmondták, hogy egy igazi férfinak hogyan kellene viselkednie.

Az Axe egyelőre nem rendelkezik a válaszokkal, ám távlati céljuk, hogy olyan tartalmakat készítsenek, amelyek a keresőkben az élre rangsorolnak – így a kérdéseket feltevő fiatal férfiak ezeket megtalálhatják.

A kezdeményezésbe influencereket is bevonnak, illetve az anti-bullying szervezettel, a „Ditch the Label”-lel együttműködve segíteni kívánnak azoknak a fiataloknak, akiket azért piszkálnak, mert a férfisztereotípiákból valahogyan kilógnak.

A podcastben több Axe-reklámot is szóba hozunk, hiszen ha az Axe nem is megmondja, hogy hogyan kéne viselkedned vagy kinézned, azért a meglévő ideálokra épít:

És sztereotipizálják a vágyaidat is:

Lefordíthatatlan szójátékkal mutatják, hogy csak a termékükre van szükséged, hogy sikered legyen a lányoknál.

Ha tetszett ez a műsor, akkor hallgasd meg a Kontent Pub többi részét is.

Remélem, van már előfizetésed (hiszen a Marketingszoveg.com-élményt csak így maxolhatod ki).

Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub VIII.] Kasza Tibit berendelte a GVH
Következő pub[Kontent Pub X.] Célkeresztbe került Trump. Ami ezután történt, nem hiszed el!Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.