Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub IV.] „A színpadról eladni kétségbeesett lépés.”

Spotify
Soundcloud

Őszintén a magyar konferenciákról.

Mostani adásunkban markáns és egymásnak ellentmondó véleményt fogalmazunk meg az Ecommerce Expóról. Ennek oka az, hogy míg Balázs résztvevői szemmel nézte az eseményt, addig Zoli kiállítói szemmel. Kinek szól valójában a konferencia?

Hallgasd meg azt is, hogy mit mondunk az adatbiztonságról és a reklámadóról:

Ilyen volt az Ecommerce Expo

Az idei közvetítésünkben olvashatod, hogy alig volt mit közvetíteni az Ecommerce Expóról.

Még beszédesebb a kontraszt a tavalyi eseményhez képest, ha megnézed Benyó és az én közvetítésemet.

Félig már tényként kezelhetjük azt a hozzánk eljutott visszajelzéstömeget, hogy idén a szakmai tartalom gyengébb volt, illetve túl sok volt a sales. (Vagy inkább: volt sales. Szakmai konferencián nincs helye annak, hogy a színpadról értékesíteni próbálj.)

Ennek okát nem tudjuk: talán a SzEK.org nem volt elég határozott a fellépőkkel (holott bekérték előre a diasorokat), talán a rendezvény koncepciója és fókusza volt zavaros (egyszerre voltak jelen piaci és állami nagyvállalatok szereplői, illetve a kkv-szektor egészen a mikrovállalkozókig), talán egyszerűen így sikerült.

Az igazság kedvéért hozzátennénk, hogy a helyszíni véleménykutatás (egy gép, ami föltett pár kérdést) szerint a résztvevők elsöprően pozitívra értékelik a rendezvényt. Ez vagy valóban így van, vagy túl udvariasak vagyunk.

Vállakozói és kiállítói szemmel a rendezvény hatalmas siker: 200 fölött szereztünk leadeket, a közönség aktív és érdeklődő, Zolit az előadása után 1 órán keresztül tartották szóval a standunknál.

Azért is fogalmazunk meg kritikát, mert az ilyen kiállítói sikerhez az kell, hogy az EcomExpo jövőre is telt házas legyen – ez nemcsak a mi érdekünk (ha kiállítók vagyunk), hanem az egész piacé.

Ne brandetlenkedjen a content

Megnyitja a branded content lehetőségét minden oldalnak a Facebook.

Eddig csak ellenőrzött oldalak használhatták a tartalomtípust, most egy egyszerű kérvényezés után bármely oldal elmélyülhet a márkázott tartalomban.

Ezzel egy időben a Facebook frissíti a branded content szabályozását: minden márkázott tartalom „Paid” címkével jelenik meg (ahogy a törvény is előírja), ugyanakkor logókat és vízjeleket most már a videók egészében használhatunk (eddig az első 3 másodpercben tiltották). A videó előtti, közbeni és utáni hirdetéseket nem engedélyezik, tiltott a bannerhirdetés, nem használhatunk title cardokat az első 3 másodpercben, illetve interstitialt csak az első 3 másodpercben rakhatunk a videóba.

Itt a Facebook híre.

Miben különbözik a branded content pl. a natívtól? Segítünk eligazodni.

„Csak írd alá, és add a lelkedet.”

A szenátus után a képviselőház is elfogadta azt a javaslatot, mely szerint az egyesült államokbeli internetszolgáltatók az ügyfelek beleegyezése nélkül is felhasználhatják és értékesíthetik az előfizetőik böngészéshez kapcsolódó adatait.

Ezzel az FCC tavaly októberi határozatát törlik el, mely kimondta, hogy az internetszolgáltatók csak egyértelmű beleegyezés után használhatják föl, illetve adhatják el az előfizetők adatait.

Néhány érintett adatcsoport: egészségügyi és pénzügyi információk, tartózkodási hely, applikációhasználat, böngészési előzmény és a kommunikáció tartalma.

Hatalmas konkurenseket kapott hirtelen a Facebook és a Google.

A reklámadóról

Úgy állt a helyzet, hogy június elsejétől 9 százalékra emelkedik a reklámadó a jelenlegi 5,3%-ról, ugyanakkor a 2017. május 31-ig teljesített befizetéseket túlfizetésnek minősítik, amely kérésre visszajár. A saját célú reklám (tehát ha egy magazin a hirdetési helyeit reklámozza a magazinon belül) adómentessé válik, a 100 milliós árbevételű cégek 0%-os adókulcsa megszűnik, így adómentessé válnak.

A portfolio.hu írja:

Az Európai Bizottság szerint az adókulcsok progresszivitása tisztességtelen gazdasági előnyt biztosított az alacsony árbevételű cégeknek a versenytársaikkal szemben és Magyarország nem bizonyította, hogy a reklámadó által megvalósítandó célkitűzés igazolta volna a progresszív adókulcsokat.

A Magyar Reklámszövetség és 10 másik szakmai szervezet szerint ez hadüzenet a médiaiparnak.

A felvétel óta kiderült, hogy idén mégsem emelkedik a reklámadó, előbb meghallgatják a reklámszakmát.

„Ha nagy leszek, snapchatter leszek.”

Snapchattert keres a The Economist.

A Snapchat-specialista szerkesztőhelyettesnek magas fokú kreativitást, kimagasló szövegírói készségeket és mély Snapchat-ismereteket kell magáénak tudnia ahhoz, hogy az állást is magáénak tudhassa.

Feladatai többek közt: videószerkesztés, brainstorming, a snapek elfogadása publikáció előtt, a cikkek lefordítása a The Economist vizuális kultúrájának megfelelő snapekre.

A digitális újságírás a szemed előtt alakul át.

Nézd meg, hogy mit jósoltunk idénre (spoiler: többek közt éppen ezt):

„De hol a Benyó?”

Nem egy pesti látkép!

A felvétel idején épp a Digital Marketing World Forumon járt sajtópartnerként, az első cikket már olvashatod is.

 

Minden nap lehet podcast

Vagy ha podcast nem is, akkor szakmai anyagok igen. Több száz hazai cég már velünk fejlődik a marketingben. Te mikor csatlakozol?

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub III.] „Ha egy kövér nő nem pörög énekelve, akkor ez a reklám hazudik?”
Következő pub[Kontent Pub V.] „Mama, ön szexista!”Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.