Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

„Csak azért, mert látják a tartalmad, még senki nem akar vásárolni tőled” – interjú Hannah Smithszel

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Ingyenes, Interjú
  • Címkék: interjú, kontent, viralitás

Hannah Smith saját magának adott titulusa: Content Strategist and Drunken Ne'er-Do-Well. Hivatalosan ő a head of outreach a VerveSearchnél, ahová a Distilledtől került, előtte pedig 7 évig offline marketinggel foglalkozott.

A nevéhez olyan kampányok kreatív munkája fűződik, melyek több ezer hivatkozást és látogatók százezreit hozzák az ügyfeleiknek, profi újságíró-suttogó, éjszakánként pedig azon gondolkodik, mit csinálna, ha kitörne a zombiapokalipszis.

Látható, hogy tökéletesen illene a mi csapatunkba is, ezért is kértem tőle interjút még a londoni Inbounder konferencián, hogy megtudjam, hogyan dolgozik egy laza és sikeres kreatív ügynökség. (Olvasd el beszámolónkat a konferenciáról.)

Kezdjük azzal, hogy mi volt a legkevésbé érdekes projektetek. Olyan cégre vagy termékre gondolok, amit annyira elképesztően unalmasnak találtatok, hogy tényleg szenvedtetek az ötleteléssel.

Nehéz kérdés. Ez lényegében a személyes ízlésen múlik, engem például abszolút semmilyen mértékben nem érdekel a divat. Úgy értem nem olvasok divatoldalakat vagy magazinokat, de ruhákat azért hordok. Csak egyáltalán nem érdekel ez az egész. Éppen ezért jellemzően nagyon nehezen találok kreatív ötleteket ennél a piacnál. Rengeteg időt kell eltöltenem kutatással, hogy megértsem, mi hogyan működik, és főleg miért. Szerencsére együtt dolgozom olyanokkal, akiket viszont érdekel a divat, ez hasznos.

Mi volt a legérdekesebb téma?

Kiemelten büszke vagyok a Creative Routinesra, amelyen még a Distillednél dolgoztam. A Podio projektmenedzsment-szoftvereket készít, és az ügynökségi típusú embereket akarták mindenáron megcélozni. Szóval a brief nagyjából annyi volt, hogy „csináljatok valamit, ami nektek tetszene, és szívesen megosztanátok”. Menő brief, nem? Nagyon jól sikerült a projekt, a Majestic szerint több mint 1600 doménről hivatkoznak rá.

Hogyan méritek a sikert, milyen mérőszámokat figyeltek?

Ez mindig az adott projekt céljaitól függ. A Verve-nél mi olyan kampányokat csinálunk, amiknek a célja a linkszerzés, hogy ezzel javítsuk az organikus találati pozíciókat. Tehát a minőségi hivatkozások számát figyeljük, a minőséget pedig egy teljesen saját metrikarendszer szerint mérjük. Emellett azt is figyeljük, hogyan változnak az organikus találati pozíciók, a forgalom és a konverziók a fontosabb kereskedelmi keresőkifejezésekre. Követjük azt is, hogy ha valahol írnak rólunk, azt mennyien olvassák és hányan osztják meg – ez a két utóbbi inkább a hagyományos PR-mérőszámokhoz áll közelebb.

Ha minőségi leadeket akarsz, jobban jársz, ha nem virális tartalommal dolgozol.

Közvetlenül megkerestek újságírókat vagy az organikus terjedésre hagyatkoztok?

Közvetlenül az újságírókhoz megyünk. Általában úgy 70 óra megy el azzal minden egyes általunk készített tartalomnál, hogy újságírókat keresünk meg velük.

Dolgoztok influencerekkel?

Nem jellemző, de egyáltalán nem azért, mert alapvetően rossz ötletnek tartanánk. Egyszerűen a tartalmaknál, amiket mi csinálunk, ez vagy nem szükséges, vagy eleve nem olyanok, hogy ez jó megközelítés legyen. Viszont rendszeresen dolgozunk együtt szakértőkkel ésvagy más cégekkel, hogy jobb tartalmakat készíthessünk.

Hogyan indítanál tartalommarketinges projektet egy olyan cégnél, ami korábban soha nem gyártott tartalmat?

A célkitűzésekkel kezdenék: nem gyárthatsz tartalmat anélkül, hogy nagyon pontosan tudnád, milyen eredményt akarsz vele elérni. Ha például a konverziót akarod emelni (mondjuk több leadet, eladást, feliratkozást vagy akármit akarsz), akkor az elkészített tartalom szükségszerűen nagyon másmilyen lesz, mintha hivatkozásokat vagy megosztásokat akarnál szerezni.

Hogyan építenél kampányt potenciálisan virális tartalomra? Ha sikerrel teszel valamit virálissá, hatalmas közönséget nyersz – hogyan osztályoznád őket, hogyan szereznél minőségi leadeket?

Nem egészen vagyok biztos abban, hogy egyáltalán ez lehetséges. Ha létrehoztál egy olyan tartalmat, amit eleve hivatkozhatóra és megoszthatóra terveztél (és sikerrel jártál), akkor valószínűleg rengeteg embert elérsz. De csak azért, mert látják a tartalmad, ez önmagában még nem jelenti azt, hogy bárki vásárolni akarna tőled vagy fel akarna iratkozni hozzád.

Említettem egy elég sikeres darabot, a Creative Routinest, ami több mint 1600 oldalról hozott hivatkozásokat és 500 ezer feletti egyedi látogatót vonzottunk vele. Ehhez képest, ha jól emlékszem, összesen vagy 20 ember iratkozott fel a Podióhoz ingyenes trialra. Na most ez egy rettenetes konverziós arány. Valójában viszont nem is a konverzió volt a cél a tartalomkészítésnél. A cél az volt, hogy hivatkozásokat szerezzünk és javítsuk az organikus forgalmi adatokat, ezzel a rangsorolást. Engem már az is lenyűgöz, hogy egyáltalán voltak konverziók.

Azt akarom mondani, hogy ha minőségi leadeket akarsz, valószínűleg jobban jársz, ha nem virális tartalommal dolgozol. Különösen akkor, ha a teljesítményedet eladásban, leadekben vagy feliratkozókban mérik a projektnél.

Nem a brand képviselőivel kell beszélned, sőt. Inkább olyanokkal beszélgess, akik jól belepasszolnak a célközönségbe.

Sokat beszéltél az adatvezérelt tartalomról is, hogy hogyan válthatunk ki érzelmi választ, amikor egyébként dögunalmas adathalmazokból dolgozunk. Mutass nekünk erre egy saját példát!

Hannah válaszát és a teljes interjút elolvashatod a Kontent duplaszámában. Ha még nem járatod a magazint, akkor kérd a jelképesnek tekinthető előfizetői díjért itt.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkÍgy készíts feliratot a videóidhoz [útmutató]
Következő cikkAz esettanulmányod megírása (hogy érjen is valamit)Következő

Ezeket olvastad már?

Így öli meg az új Facebook-frissítés az eléréseidet

Ismét módosítottak a hírfolyam algoritmusán: az ismerősök frissítései és posztjai nagyobb súlyt kapnak (a céges

Elolvasom »

A marketing halála: árakció

„Mindenki árérzékeny”, „az embereknek nincs pénzük”, „nem emelhetek árakat, mert akkor drágább leszek a konkurensemnél”.

Elolvasom »

Hogyan tanulhatsz a nagyoktól? Így működik a Whole Foods tartalommarketingje (elemzés)

Avagy milyen tudást vehetsz át kkv-ként egy folyamatosan bővülő amerikai kiskereskedéstől, és mivel inspirálhat a

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.