Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 7 perc

„Ha egy brandnek van saját weboldala vagy közösségi platformja, már kiadónak számít” – interjú Mark Stephensszel

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Ingyenes, Interjú
  • Címkék: branded content, kontent

Mark Stephens a Time Inc. UK tartalommarketing-vezetője, több mint 17 éve dolgozik már a média-, marketing- és kreatív piacon. Felügyelete alatt félszáz fős csapat készít tartalmakat a legnevesebb világcégeknek olyan saját brandjeik lapjaira, mint a Marie Claire vagy az InStyle.

Amszterdamban a Digital Marketing World Forumon futottam össze vele (beszámoló a rendezvényről), és a legszimpatikusabb kávépartneremnek bizonyult. Már ott megígérte, hogy interjút ad a Kontentnek.

Az egyik legnagyobb kiadó tartalommarketingeseként egyedi rálátásod lehet arra, hogyan működik a piac és miben változhat a közeljövőben. Az egyik legfontosabb trend, hogy a cégek egyre többet költenek tartalomra a hagyományos reklámok rovására. De működik ez „visszafelé” is? Nem válik egyre inkább reklámjellegűvé a tartalomkészítés a branded és natív tartalmak szaporodásával?

A Time Inc. UK-nél a közönség brandjeinkbe vetett bizalma szent és sérthetetlen. A reklámbevételek létfontosságúak ugyan a működésünkre nézve, a nyereséget vagy veszteséget az alapján határozzuk meg, mennyire lát minket hitelesnek ez a közönség. Bármilyen prémiumszintű kiadó vagy marketinges felelősséggel tartozik azért, hogy az üzenetek, amiket a brandjein keresztül kommunikál, őszinték és relevánsak legyenek.

Ami a szerkesztőségi tartalmak reklám felé mozdulását illeti: itt egymás ellen ható erőket feltételezünk, pedig a valóság az, hogy a reklámszakemberek, marketingesek, szerkesztők és PR-esek szorosan együtt kell dolgozzanak, ha a legjobbat akarják adni a partnereknek, brandeknek és a közönségnek is.

Tehát azt mondod, a branded contentben ugyanúgy meg lehet bízni, mint a szerkesztőségi tartalomban? Vásárlóként nem táplálnál kisebb bizalmat olyan tartalom iránt, amiről tudod, hogy a létrehozásáért és kiadásáért egy bizonyos cég fizetett?

Nálunk konkrét irányelvek határozzák meg a branded tartalmak készítését. Itt elkülönül az advertorial, ahol az ügyfélnél marad az irányítás és a natív, amely olyan tartalmat jelent, ahol kiadóként mi irányítunk annak ellenére, hogy az ügyfél fizet érte. Ez a megkülönböztetés egyértelművé teszi a szerkesztőink, hirdetőink és közönségünk felé is, hogy az adott tartalom pontosan hol helyezkedik el az ökoszisztémánkban.

A fizetett tartalom szerintem ugyanakkora értékkel bír, mint a hagyományos szerkesztői környezetben létrehozott, amíg eredeti (indokolt a létezése), egyedi nézőponttal bír (értéket ad a közönségnek) és van célja (az edukáció, tájékoztatás vagy inspiráció).

A Kontent gyakorlatilag szórólapként kezdte, a cél az volt, hogy olyat teremtsünk, amit nem dobnak el a benne foglalt edukatív, értékes tartalom miatt. Mára saját jogán az egyik legerősebb üzletágunk és az egyik legerősebb marketinges kiadvány. A The Furrow óta nem egy példát láttunk már arra, hogy céges nyomtatott magazinok nagy sikert érjenek el. Mit gondolsz, milyen cégnek származhat a legnagyobb előnye abból, ha ilyet indít?

Az a személyes véleményem, hogy a printmédiumként akkor működik legjobban, ha képes „megtorpantani”. Ha olyan tartalmat nyújt, ami lefoglal, bevon, aktivizál és elkötelez, nem úgy, mint valami 3 másodperces anyag. Ha egy brand vagy termék edukálni és inspirálni akar, szerintem a print erre a legalkalmasabb médium.

Itt az Egyesült Királyságban most is nagyon erős a „contract publishing”, az a fajta tartalommarketing, melynél egy brand az eladás helyén ingyenesen kínált, megvásárolható vagy előfizetéssel elérhető printkiadványokon keresztül éri el a közönségét. Autóknál, a divatvilágban, a gyógyszeriparban, szépségápolásban, pénzügyi piacon mind láthatunk példákat arra, hogy a brandek olyan médiumon keresztül érik el a közönségüket, amely figyelmet követel tőlük.

És mit gondolsz a printmédiáról általánosságban? Várhatjuk, hogy hamarosan eltűnik? Van jövője a magazinoknak, napilapoknak a digitális korban vagy elkerülhetetlen, hogy mind a netre költözzenek?

Az, hogy életünket papírra írva dokumentáljuk, már i. e. 225 óta velünk van, és nem hiszem, hogy mostanában szoknánk le róla. A print tömegmédiumként betöltött szerepe viszont úgy látom átalakul szenvedélymédiummá. A printmédiumok kiadásához megugrandó pénzügyi és logisztikai léc még sohasem volt ilyen alacsonyan. Ez pedig azt jelenti, hogy mindazoknak, akik szenvedélyesen érdeklődnek valamilyen téma iránt, egy fantasztikus eszköz áll rendelkezésükre ahhoz, hogy ezt a szenvedélyt kompakt és tartós formában adják ki magukból.

A jó szerkesztőnek létfontosságú a képesség, hogy az egyes médiumok (print, közösségi, digitális) szerepét meghatározza, és olyan tartalmat nyújtson a közönségnek, amit az adott platformon fogyasztani kíván. Ha eléri ezt az egyensúlyt, tökéletes elérési stratégiát nyersz, ahol néha te irányítasz, néha a közönséged.

Az adja a legnagyobb élvezetet, ha az elérési mutatókat figyelhetem.

Ti milyen tartalommarketinges megoldásokat kínáltok pontosan?

A Time Inc. UK olyan tartalmak előállítására törekszik, amik a közönségünk és partnereink igényeire egyaránt választ adnak. Amiket használunk:

  • Szponzoráció: egy brandet egy létező vagy fejlesztés alatt álló szerkesztőségi platformhoz idomítunk.
  • Natív: a brandek a saját felületeinken keresztül kommunikálhatnak.
  • Advertorial: a brandek saját felületeinken, a MI hangunkon szólhatnak, kisebb stíluskontrollt biztosítva.
  • Offsite: kölcsönözzük a szakértelmünket, hogy a brand szerzett és fizetett felületein terjesszünk tartalmakat.

A Foundry nemcsak stratégiát ad, hanem tartalmat is készít minden médiaplatformra – mondj róla pár szót, mekkora csapattal és hogyan dolgoztok a mindennapokban.

A Foundry 2016 márciusában indult, és azóta is rohamosan növekszik – egyre többen egyre több projekten dolgozunk. Az ügyfeleknek megadjuk a stratégiát (miért?), előzetes elemzést (kinek?), megvalósítási tervet (mikor?), tartalomkészítést (hogyan?) és utólagos elemzést (mi a következő?). A csapat magjának megadatik, hogy több mint 60 olyan brand szerkesztői és közönségépítési szakértelméhez fér hozzá, mint a Wallpaper*, Marie Claire, InStyle, Country Life, Ideal Home és NME, ezt pedig saját és így ügyfeleink hasznára fordíthajuk. A csapat magja mintegy 50 embert jelent, ehhez pedig egy virtuális online támogatóhálózat kapcsolódik, ha az ügyfél igényei miatt szükség volna rá.

Tartalommarketingesként részt veszel még a tartalomkészítésben, vagy csak felügyeled a többieket? Mit szeretsz a leginkább csinálni?

Mark Stephens válaszát és az interjú folytatását a Kontent magazinban olvashatod.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkAz esettanulmányod megírása (hogy érjen is valamit)
Következő cikkA nagy szövegíróhatározó – milyen szövegírók léteznek?Következő

Ezeket olvastad már?

A céges blog mégsem hatékony?

„Egy blog nem kerül sokba, de nem hatékony” – legalábbis egy ismert tartalommarketing-szakértő szerint (aki

Elolvasom »

A marketing halála: árakció

„Mindenki árérzékeny”, „az embereknek nincs pénzük”, „nem emelhetek árakat, mert akkor drágább leszek a konkurensemnél”.

Elolvasom »

A közösségi médiás kampányaid megtérülnek-e? Így számítsd ki

Sok cég még mindig úgy gondolja, hogy a közösségi médiát legfeljebb közösségépítésre, figyelemhajhászásra és hasonlókra

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.