Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 11 perc

7+ 1 tipp a tökéletes tárgymezőhöz, ami miatt megnyitják a hírleveled

  • Szerző: Foki Zsófia
  • Kategóriák: E-mail-marketing, Hogyan írjak ütős hírlevelet?

Mert könnyű egynek lenni a 319,6 milliárdból, de kitűnni művészet

Ha te is folyamatosan keresed azokat a szavakat és technikákat, amik miatt a hírleveleid ellenállhatatlan csábítóként landolnak a beérkező levelek mappájában és a megnyitásuk is sürgetővé válik a feliratkozóidnak, akkor tarts velünk.

Kezdjük az alapokkal: ne pazarold el a listádat. Ha valaki már feliratkozott a listádra és az első levelet is megkapta, gondoskodj róla, hogy jusson el hozzá rendszeresen az üzeneted. Ehhez persze szükség van arra is, hogy a hírlevél kellően érdekes maradjon ahhoz, hogy egy-egy fanatikus titkon még várja is, hogy hétfő reggel, vagy épp szerda délben betoppanjon a postafiókjába az áhított, friss, ropogós tartalom.

Hogy mi kell ehhez a varázslathoz? Az a bizonyos plusz, ami miatt kitűnsz a hírlevelek sokaságából: a közönséged megszólító tárgymező. És ami miatt még az elfoglalt cégvezetők, agyonhajszolt marketingesek és lelkes érdeklődők is becsillagozzák a küldeményeidet, nehogy elfeledkezzenek róla.

  1. Másoktól tanulni nem szégyen – legyen tiéd az a hírlevél, amit kivesznek a kukából is!

Nagyon fontos és rendkívül olcsó piackutatási lehetőség az, hogy te magad is fogyasztó vagy. Biztos vagyok benne, hogy neked is landol néhány hírlevél a postaládádban, így mi sem egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb annál, hogy mások hírlevél készítéssel, illetve fogyasztással kapcsolatos szokásait is megismerd. Figyeld meg, hogyan használják a tárgymezőt, milyen gyakran küldenek hírlevelet és mely napokon?

Mire szorítkozik a tartalom? Csak direkt értékesítésre vagy edukálásra, illetve a márka személyesebbé tételére is? Ha még nem tetted, nézd át részletesen a saját postafiókodat, és próbáld kitalálni, miért végzik egyesek a promóciók és közösségi fülecske alatt, a kedvenceid pedig miért kerülnek egyből a beérkező levelek közé. Válaszold meg a kérdést: esetükben miért fordulhat elő, hogy nem felejted el megnyitni őket?

Ha ezzel egyébként megvagy, tedd fel ezt a kérdést a közvetlen környezetednek is, és kövess néhány olyan oldalt is, amit ők előnyben részesítenek. Már ezzel az erőfeszítéssel közelebb kerülhetsz a válaszhoz, ami megmagyarázza, mi hiányozhat a te stratégiádból. És persze iratkozz fel a konkurenca hírleveleire is. (Csak ne a céges e-mail címeddel csináld. 😊)

  1. Gondoskodj a hookról: ha az elején nem vagy érdekes, mehetsz a promóciókba!

Bár nem túl romantikus, még csak nem is baráti hozzáállás, azonban az a kőkemény valóság, hogyha nem vagy elég érdekes, hiteles és következetes a feliratkozást követően, akkor könnyen lehet, hogy feledésbe, vagy ami még rosszabb: a promóciók mappába kerülsz.

Ennél még néha az is jobb, ha leiratkoznak rólad, bár sajnos az sem túl kecsegtető, hiszen a Google / Gmail ezt is, azt is negatívan értékeli. Hogy mit jelent ez a gyakorlatban? Ha nem szolgáltatsz kellően érdekes tartalmat, akkor a leveleidet automatikusan a promóciós mappákba sorolja majd.

Már a legelső leveleknek is stílus, íz, illat, szabásminta kell ahhoz, hogy kellemes meglepetésként és ne felesleges, idegesítő szemétként hassanak. Ha végiggondolod egy szuper hírlevél erősségeit, lehet, hogy te is felírod magadnak a tárgymezőt, mint fontos ismertetőjegyet. Az is lehet, hogy ez fel sem tűnik, hiszen már egy baráti névként tekintesz a feladóra, akit egy idő után tárgymező nélkül is megnyitnál. Legyen ez a cél!

De addig is: ütős, figyelemfelkeltő és algoritmusbarát tárgymezőre van szükséged a megnyitáshoz. Első látásra talán nehéznek tűnhet megugorni a kritériumokat, de néhány jól bejáratott tipp segítségével te is kattintást hozó subject line-okat írhatsz.

Ingyenes 59 lépéses checklist a tökéletesen hatékony hírleveledhez.

  1. Egy jó kérdés az, amire keresni akarjuk a választ

A kérdésfeltevés és az értékesítési sikerek között rengeteg összefüggés is van. Ha a tárgymeződben kérdést szegeznél az olvasóidhoz, akkor légy rémesen kritikus, cinikus, de akár életunt is, mikor elképzeled hozzá a lehetséges belső válaszokat.

Hogy miért? Indulj ki magadból. Az olvasó a hajnali kómában, az esti félálomban, a szűkre szabott ebédszünetben, a zsúfolt buszmegállóban és más opcionális 5 percekben kezd el e-maileket olvasni, nem pedig az élete legboldogabb pillanataiban.

Eredeti célja többnyire nem az, hogy aztán órákon át a képernyőre tapadjon. Ahhoz, hogy ezt később ne is érezze elvesztegetett időnek, mutatni kell neki valamit. Ismerős kérdés: „Hogyan segít Önnek a Húsvéti Nyúl Kft.?”

A nagy átlag első reakciója, hogy sehogy, esetleg, hogy ki kérte, hogy segítsen, továbbá: képzelem mit akar eladni. Ehelyett kérdezd meg például, hogy: „Móricka, te is utálsz tojást festeni?” A helyzet az, hogy az aktuális kihívásai sokkal jobban érdeklik az olvasót, mint a céged.

  1. Hogyan lógj ki a sorból úgy, hogy nem lógsz ki a sorból?

Előfizetői tartalom

Ezt az anyagot csak a Kreatív Kontroll előfizetői olvashatják. Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkEsettanulmány és interjúk a Burda-ügy margójára: meddig terjed a márkák felelőssége, ha gyerekek szerepelnek a reklámban?
Következő cikkMarketing Diamonds-díjas esettanulmány: így kerestünk 9 973 250 Ft-ot környezetbarát nyomtatókkalKövetkező

Ezeket olvastad már?

Így szerezz szavazatokat e-mailben 67%-os konverzióval (elemzés)

Próbáltál már e-mailben szavazatot gyűjteni egy versenyre? Ha igen, akkor tudod, hogy ez nem egyszerű:

Elolvasom »

A milliárd dolláros levél: a valaha volt legsikeresebb sales letter (elemzéssel)

Kíváncsi vagy, hogy a direkt marketing és a direct response copywriting mennyi pénzt hozhat? Martin

Elolvasom »

Hogyan érj el 83,2%-os megnyitási arányt

Azt hinnéd, hogy a nagyon fontos hírleveledet a feliratkozóid azonnal felismerik, és kiéhezve vetik rá

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.