Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 11 perc

7+ 1 tipp a tökéletes tárgymezőhöz, ami miatt megnyitják a hírleveled

  • Szerző: Foki Zsófia
  • Kategóriák: E-mail-marketing, Hogyan írjak ütős hírlevelet?

Mert könnyű egynek lenni a 319,6 milliárdból, de kitűnni művészet

Ha te is folyamatosan keresed azokat a szavakat és technikákat, amik miatt a hírleveleid ellenállhatatlan csábítóként landolnak a beérkező levelek mappájában és a megnyitásuk is sürgetővé válik a feliratkozóidnak, akkor tarts velünk.

Kezdjük az alapokkal: ne pazarold el a listádat. Ha valaki már feliratkozott a listádra és az első levelet is megkapta, gondoskodj róla, hogy jusson el hozzá rendszeresen az üzeneted. Ehhez persze szükség van arra is, hogy a hírlevél kellően érdekes maradjon ahhoz, hogy egy-egy fanatikus titkon még várja is, hogy hétfő reggel, vagy épp szerda délben betoppanjon a postafiókjába az áhított, friss, ropogós tartalom.

Hogy mi kell ehhez a varázslathoz? Az a bizonyos plusz, ami miatt kitűnsz a hírlevelek sokaságából: a közönséged megszólító tárgymező. És ami miatt még az elfoglalt cégvezetők, agyonhajszolt marketingesek és lelkes érdeklődők is becsillagozzák a küldeményeidet, nehogy elfeledkezzenek róla.

  1. Másoktól tanulni nem szégyen – legyen tiéd az a hírlevél, amit kivesznek a kukából is!

Nagyon fontos és rendkívül olcsó piackutatási lehetőség az, hogy te magad is fogyasztó vagy. Biztos vagyok benne, hogy neked is landol néhány hírlevél a postaládádban, így mi sem egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb annál, hogy mások hírlevél készítéssel, illetve fogyasztással kapcsolatos szokásait is megismerd. Figyeld meg, hogyan használják a tárgymezőt, milyen gyakran küldenek hírlevelet és mely napokon?

Mire szorítkozik a tartalom? Csak direkt értékesítésre vagy edukálásra, illetve a márka személyesebbé tételére is? Ha még nem tetted, nézd át részletesen a saját postafiókodat, és próbáld kitalálni, miért végzik egyesek a promóciók és közösségi fülecske alatt, a kedvenceid pedig miért kerülnek egyből a beérkező levelek közé. Válaszold meg a kérdést: esetükben miért fordulhat elő, hogy nem felejted el megnyitni őket?

Ha ezzel egyébként megvagy, tedd fel ezt a kérdést a közvetlen környezetednek is, és kövess néhány olyan oldalt is, amit ők előnyben részesítenek. Már ezzel az erőfeszítéssel közelebb kerülhetsz a válaszhoz, ami megmagyarázza, mi hiányozhat a te stratégiádból. És persze iratkozz fel a konkurenca hírleveleire is. (Csak ne a céges e-mail címeddel csináld. 😊)

  1. Gondoskodj a hookról: ha az elején nem vagy érdekes, mehetsz a promóciókba!

Bár nem túl romantikus, még csak nem is baráti hozzáállás, azonban az a kőkemény valóság, hogyha nem vagy elég érdekes, hiteles és következetes a feliratkozást követően, akkor könnyen lehet, hogy feledésbe, vagy ami még rosszabb: a promóciók mappába kerülsz.

Ennél még néha az is jobb, ha leiratkoznak rólad, bár sajnos az sem túl kecsegtető, hiszen a Google / Gmail ezt is, azt is negatívan értékeli. Hogy mit jelent ez a gyakorlatban? Ha nem szolgáltatsz kellően érdekes tartalmat, akkor a leveleidet automatikusan a promóciós mappákba sorolja majd.

Már a legelső leveleknek is stílus, íz, illat, szabásminta kell ahhoz, hogy kellemes meglepetésként és ne felesleges, idegesítő szemétként hassanak. Ha végiggondolod egy szuper hírlevél erősségeit, lehet, hogy te is felírod magadnak a tárgymezőt, mint fontos ismertetőjegyet. Az is lehet, hogy ez fel sem tűnik, hiszen már egy baráti névként tekintesz a feladóra, akit egy idő után tárgymező nélkül is megnyitnál. Legyen ez a cél!

De addig is: ütős, figyelemfelkeltő és algoritmusbarát tárgymezőre van szükséged a megnyitáshoz. Első látásra talán nehéznek tűnhet megugorni a kritériumokat, de néhány jól bejáratott tipp segítségével te is kattintást hozó subject line-okat írhatsz.

Ingyenes 59 lépéses checklist a tökéletesen hatékony hírleveledhez.

  1. Egy jó kérdés az, amire keresni akarjuk a választ

A kérdésfeltevés és az értékesítési sikerek között rengeteg összefüggés is van. Ha a tárgymeződben kérdést szegeznél az olvasóidhoz, akkor légy rémesen kritikus, cinikus, de akár életunt is, mikor elképzeled hozzá a lehetséges belső válaszokat.

Hogy miért? Indulj ki magadból. Az olvasó a hajnali kómában, az esti félálomban, a szűkre szabott ebédszünetben, a zsúfolt buszmegállóban és más opcionális 5 percekben kezd el e-maileket olvasni, nem pedig az élete legboldogabb pillanataiban.

Eredeti célja többnyire nem az, hogy aztán órákon át a képernyőre tapadjon. Ahhoz, hogy ezt később ne is érezze elvesztegetett időnek, mutatni kell neki valamit. Ismerős kérdés: „Hogyan segít Önnek a Húsvéti Nyúl Kft.?”

A nagy átlag első reakciója, hogy sehogy, esetleg, hogy ki kérte, hogy segítsen, továbbá: képzelem mit akar eladni. Ehelyett kérdezd meg például, hogy: „Móricka, te is utálsz tojást festeni?” A helyzet az, hogy az aktuális kihívásai sokkal jobban érdeklik az olvasót, mint a céged.

  1. Hogyan lógj ki a sorból úgy, hogy nem lógsz ki a sorból?

Előfizetői tartalom

Ezt az anyagot csak a Kreatív Kontroll előfizetői olvashatják. Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkEsettanulmány és interjúk a Burda-ügy margójára: meddig terjed a márkák felelőssége, ha gyerekek szerepelnek a reklámban?
Következő cikkMarketing Diamonds-díjas esettanulmány: így kerestünk 9 973 250 Ft-ot környezetbarát nyomtatókkalKövetkező

Ezeket olvastad már?

[Esettanulmány] Így értem el 48%-os megnyitást és 20%-os átkattintást

Hírlevelet írni nem könnyű. Főleg, ha hetente egyet kiküldesz ugyanarra a listára. Hogyan érd el,

Elolvasom »

Egy 1 oldalas DM-levél elemzése (2 PDF)

Szeretnél magyar anyagokból szövegírást tanulni? Akkor ezt a cikket imádni fogod. Ez az 1 oldalas

Elolvasom »

Erre a 4 szempontra figyelj, amikor megszólítod hírleveled címzettjét

Minden hírlevelet el kell valahogy kezdeni. A hírlevél eredményessége ugyan nem csak a megszólítástól függ,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.