Mindent beleadsz, hogy a terméked a legtöbbet adja, de a célközönségednél ez valahogy nem megy át? Úgy lankad a közönséged figyelme, mint a löttyedt banán?
Folyamatosan kutatod a megoldást, de az eladások terén még nem sikerült nagyot domborítani?
Mi lenne, ha a tudomány és a játékosítás kombinációja hozná el számodra a hőn áhított áttörést?
Játszani mindenki szeret, életkortól és foglalkozástól függetlenül. A régi Nokia telefonokon ezért volt abbahagyhatatlan a „kígyós játék”. Talán még emlékszel, hogy a suliban mindenkit a „Snake-őrület” tartott lázban, a szünetekben ádáz küzdelem zajlott, hogy ki tudja épp megdönteni a másik pontrekordját.
Habár az akkori Nokia telefonok tudása a fasorban sem volt a mai okos készülékekhez képest, de a „kígyós-játék” hatására mindenki játszva kötelezte el magát a márka mellett.
Pár éve szintén a gamifikáció hatására keresett mindenki lépten-nyomon Pokémonokat az utcán. Egészen szürreális látvány volt, ahogy úton-útfélen átszellemült emberekkel találkoztál, akik okostelefonnal a kézben sokszor a testi épségüket is kockáztatva próbálták begyűjteni az újabb Pokémon különlegességeket.
Ebben rejlik a gamifikáció varázslatos ereje. Maga a módszer egyébként koncepcionális játék elemek felhasználását jelenti, a játéktól eltérő környezetben. Az alkalmazása létkérdés lehet, hiszen
A játékosítással felturbózott tartalom ellenben izgalmas, érdekes és szórakoztat. Ettől lesz olyan hatékony, mint Andrzej Marczewski Még a nindzsa majmok is szeretnek játszani című könyve. Rendeld elő és már december végén – január elején a kezedben tarthatod a saját példányod.
Marketinges vagy, akinek folyamatosan lépést kell tartania a hatékonyan működő kommunikációs eszközökkel.
Cégvezetőként látod az eredményeken, hogy ideje felturbózni az ügyfélkommunikációt és az ügyfélélményt.
Szabadúszóként a saját bőrödön érzed, hogy az egykoron csodafegyverként beharangozott sales funnel és chatbot ma már nem hoz átütő sikereket.
Fontolgatod a vállalkozóvá válást, nyitott vagy az új irányokra, és szívesen sajátítasz el olyan tudást, ami tényleg eredményeket hoz.
Mindemellett valósággal szomjazod a minőségi üzleti irodalmat, de a tucatkönyvekből már eleged van.
Elhoztuk neked azt az üzleti könyvet, amit nem akarsz majd letenni! Plusz tipp, tőlünk neked: olvasás közben jól fog jönni egy jegyzetfüzet, így a könyv végéhez érve pontosan tudni fogod, hogy melyik lépéssel kezdd el magasabb szintre helyezni az ügyfélélményt.
A gamifikáció elméleti hátteréről olvashatsz. Nyugi, ez nem a szokásos, unalmas elméleti daráló lesz. Szórakoztató formában láthatsz mögé annak, hogy miért okoz annyi örömöt a játék, mit érzünk közben, és miért akarjuk ezt a pozitív élményt újra és újra átélni – akár még vásárlás során is.
A „kettes pályára lépve” tovább fokozódnak az izgalmak, hogy megismerhesd a legfontosabb tényezőket. Mire a fejezet végére érsz, tökéletesen átlátod a gamifikáció működésének hátterét és eszköztárát. Alig várod majd, hogy a gyakorlati alkalmazását is megtanuld.
Végképp fejest ugorhatsz a terület mélységeibe, hiszen ebben a részben lépésről lépésre tanulhatod meg többek között az ügyfél útvonal kialakítását, a pont- és rangjelvények alkalmazását, valamint a jutalmazási rendszerek helyes használatát.
Ha még mindig bírod a tempót, akkor elkezdhetsz gyakorlati tervet készíteni a megvalósításhoz. Ez lesz az a fejezet, ahol a tengernyi ötlet végre letisztulhat, miközben megtanulod a leginkább hatékony megvalósítás alapelveit.
Búcsúzóul megkapod ajándékba azt az ötlépéses módszert, amivel a gamification erejét az életed egyéb területein is hasznosítani tudod.
Mivel a játékosításnak hazai viszonylatban még viszonylag kevés szakirodalma van, a szerző valószínűleg nem lesz ismerős neked. Ez azonban ne tántorítson el, hiszen, ha benned is ott él az örök kíváncsi, igazi rokonlélekre lelhetsz. Andrzej Marczewski két gyermek édesapja, szenvedélyes gitáros, játékkedvelő, Batman rajongó és a Csillagok háborúja geek.
Az évek során végig járt néhány állást, a webdesigntól kezdve, technikusi munkákon át a tanácsadó pozíciókig. Egész életében az a meggyőződés hajtotta, hogy a játékoknak sokkal többet kellene a világ számára kínálniuk, mint a puszta szórakoztatás.
Emiatt töltötte a szabadidejének egy jelentős részét a gamifikáció tanulmányozásával. Mára elismert szakértővé vált a témakörben, népszerű blogot vezet a játékelméletről, előadásokat tart, illetve tanácsadóként segít vállalatoknak az eredményeik javításában.
Könyvével ezért pontosan azt a mankót fogja átadni neked, amire a te vállalkozásodnak is szüksége van a szintlépéshez. Azaz ügyfélkör bővítéséhez, új szolgáltatás sikeres bevezetéséhez vagy épp a bevételek növeléséhez.
Ha erre a kérdésre egy hangos NEM a válaszod, akkor jó helyen jársz. Andrzej Marczewski Még a nindzsa majmok is szeretnek játszani című könyvéből meg fogod tudni, hogyan fejleszd az ügyfélélményt a cégedben úgy, hogy a vevőid számára már ne csak a tartalom- és információkeresés, hanem a rendelés folyamata is élmény legyen.
Támpontot kapsz ahhoz, hogyan tudsz a játékosítás erejével közösséget kovácsolni a vevőidből és milyen finom módszerekkel veheted rá őket arra, hogy minél több pontot gyűjtsenek. Neked pedig bevételt és organikus forgalmat generáljanak.
A magas szintű ügyfélélmény a jövőd megalapozása. Ne hagyd veszni – olvasd el a könyvet mihamarabb. Saját példányod előrendelés esetén legkésőbb 2022 január elején lesz a kezedben.
Kattints a MEGRENDELEM gombra, majd menj végig lépésről lépésre a megrendelés folyamatán.
A könyvet bankkártyával tudod kifizetni.
A kiszállítást kérheted átvételi pontra, vagy házhozszállítással.
A megrendelésed után automatikus megerősítő emailt küldünk neked, benne a bónuszokkal.
A szállítási idő legfeljebb 3 munkanapot vesz igénybe. A nyomda előzetes tájékoztatása szerint hozzánk 2021. december 20-a környékén érkezik meg +/- 1-2 nap. Amint megérkezett, másnap már postára is adjuk az előrendeléseket. Azonban az év végi hajrá miatt legkorábban valószínűleg december végén – január elején érkezhet meg a könyved.
A könyvre 30 napos garanciát vállalunk. Ha nem tetszik, egyszerűen csak visszaküldöd, mi pedig visszautaljuk az árát.
Az oldalt a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]
Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.