Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Vloggerek a céged szolgálatában

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Egyéb, Ingyenes, Videomarketing
  • Címkék: videomarketing

A konferenciák előadói sokszor tapasztalt és ügyes prezentálók: összefoglalják a szakmai híreket és trendeket, majd előadják. Ez viszont nem azt jelenti, hogy szakértők is. Én mindig szeretem, ha saját eredményeikből, saját tapasztalataikról beszélnek. Ezért jelen cikkemben nem külföldről hozott számokat mutatok be, hanem egy saját kampányötletet és annak eredményeit. Innen, Magyarországról.

Fodrászat és videomarketing

A legfurcsább szolgáltatási területre is lehet megfelelő videós célközönséget találni. Az egyik hazai ügynökség például egy festékgyártó cégnek azt találta ki, hogy az egyik munkásuk edukációs videókat tölthetne föl, amelyeknél az adott cég festékjeit használja. A kampány tavaly díjat kapott, de azt nem tudtuk meg az átadásnál, hogy mennyiből készült és mennyire működött.

A hozzánk forduló fodrász esetében a probléma a nagyon szűkös büdzsé volt, valamint az, hogy nem egy szalont vagy márkát, hanem egy egyéni fodrászt kellett népszerűsíteni. A cél nem imázs-megjelenés volt, hanem konkrét ügyfelek szerzése. Kampányra nem volt pénz, így egyetlen eszközzel kellett kiépíteni olyan bizalmat, mely alkalmas arra, hogy eddig fodrászhoz nem járó emberek kipróbálják őt vagy pedig a rendszeres fodrászlátogatók lecseréljék azt, aki eddig a szolgáltatójuk volt.

Mivel a fodrászválasztás bizalmi alapú, ráadásul nehéz is eldönteni egy hirdetésből, hogy valaki jó fodrász-e, nem szórólapban vagy más hasonló, régi hirdetési formában gondolkodtunk. Az első perctől edukálni és hitelességet akartunk építeni.

A célkitűzés: pár tízezer forintból elérni, hogy egy ismeretlen fodrászban megbízzanak, és legalább tíz rendszeres vendéget szerezzen nem kampányszerű marketingkommunikációval. Lehetetlennek tűnik?

A megoldás: a videó

Hagyományosan a videomarketinget a drága eszközök közé sorolják, amiben van igazság, de a videós marketingkommunikáció nem kizárólag reklámszpotok gyártását jelenti. Mi úgy döntöttünk, hogy megszólítjuk azokat a fiatalokat, akiknek vélhetően még nincsen erős elköteleződésük más fodrász felé, valamint olyan csatornát használunk, amely azonnal hitelességet ad neki. Meg akartuk mutatni egyetlen videóban, hogy kitűnő szakember.

Ezt csak úgy lehetséges, ha olyan közösséghez szólunk, amely véleményvezére állítja ezt: a véleményvezér hitelességét átsugározzuk az ügyfélre, és így nem kell hosszú időt a közönség meggyőzésére szánnunk.  Fontos, hogy a tartalom ne tűnjék reklámnak: a natív megjelenés lényege, hogy a szponzorált tartalmat úgy fogyasztják, mintha az a műsorfolyam része lenne, ezzel pedig reklámzaj-mentes hatékonyságot érünk el.

A beautyvlogger szolgálatba áll

Következett a kutatás: meg akartuk tudni, hogy ki a legismertebb hazai beautyvlogger (olyan videós blogger, aki rendszeresen szépségápolási témában jelenít meg videókat nagy nyilvánosság előtt). Mivel a hazai négy MCN (multi-channel network: erősen leegyszerűsítve a YouTube-csatornákat kezelő, azok szerzőit a YouTube-bal, pontosabban a Google-lal összekötő vállalkozás) közül hárommal jó a viszony, kettővel partneri, ezért hamar meglett a személy.

Kontent videomarketingA cikk folytatása a januári Kontent tartalommarketing-magazinban olvasható. A legkiválóbb videós kampányunk eredménye: 10 000 forint befektetésből 1,9 milliós érték. A 2015. januári Kontent a II. Magyar Marketing Fesztiválon jelenik meg, az előfizetőknek a jövő hét péntekjén postázzuk. Ha addig előfizetsz, erről a cikkről sem maradsz le. Kattints a kontentmagazin.hura!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikk2 értékesítési hiba, melyet valószínűleg te is elkövetsz
Következő cikkSzakmai elemzés: ezt gondolja a szövegedről egy marketingszöveg-íróKövetkező

Ezeket olvastad már?

Milyen tartalommal optimalizáld 404 hibaoldalad?

Te tudod egyáltalán, hogyan néz ki a 404-es oldalad? Valószínűleg ugyanúgy, mint mindenki másé: a

Elolvasom »

Ennyit keres egy szövegíró Londonban

Évtizedek óta nagy vágyam volt, hogy angolszász területen tanulmányozhassam a marketing világát. Néhány hónapja ez

Elolvasom »

Milyen értékeket ad neked egy blogbejegyzés? (Még 12 szempont)

Az előző cikkben több módszerrel is kiszámoltuk, hogy vajon mennyit érhet a blogbejegyzés, és úgy

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.