Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 13 perc

Mit tegyünk, ha elégedetlenek vagyunk a munkával?

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Egyéb, Ingyenes

Hogyan kerülhető el, hogy elégedetlenek legyünk a kiválasztott, amúgy jónak tűnő szövegíró munkájával? Mit tehetünk, ha nem azt kaptuk, amit vártunk? Mivel érhető el, hogy ne legyenek félreértések, későbbi kellemetlen viták s adott esetben jogi adok-kapok a dologból? Egy saját példán keresztül mutatom be az ötleteimet, mert már letettem arról, hogy tökéletesnek akarjak látszani: bizony a múlt héten a fejemhez vágták, hogy pocsék munkát végeztünk. Először történt ilyen évek óta, de most is elkerülhettük volna. Mégis hogyan?

Tippeket tartalmazó cikksorozatomban eddig három nagyon fontos témát érintettünk:

  • vegyél-e föl saját szövegírót,
  • hogyan válaszd ki a szövegíródat,
  • valamint mi legyen a szövegírási szerződésetekben.

A múlt hétig azt gondoltam, hogy ez a három témakör elegendő lesz ahhoz, hogy a tartalomfejlesztőt keresők eligazodjanak. Kimaradt azonban valami az életemből, ami viszont sajnos minden üzleti kapcsolatban előfordulhat: mikor a megrendelő nagyon elégedetlen. Úgy gondolom, akkor hiteles önmagunkkal példálózni, ha rossz példával állunk elő – minden más esetben csak nehezen bizonyítható öndicséret az egész. Úgyhogy most elismerem: idén volt egy elégedetlen ügyfelünk.

Több száz céggel dolgoztunk együtt, havonta több millió karakternyi szöveget alkotunk, így aránynak nem rossz. De fölösleges volna, ha nem tanulnánk belőle. Rajta kívül eddig egyszer volt gondunk. Egy ájurvédikus gyógyítással foglalkozó oldalt vezető hölgy nem volt elégedett. Mi sem egyébként, ekkor vezettem be néhány biztonsági kérdést, amely után eldöntöm, vállalok-e egy megbízást. Akkoriban éppen vidéken töltöttem néhány napot egy üzleti ügy miatt. A hölgy kedvesen árajánlatot kért, megállapodtunk, elkészültek a szövegek. Mivel alig volt időm a dologgal foglalkozni, elkövettem egy nagy hibát: nem néztem meg a weblapját. Védelmemre legyen mondva, hogy csak néhány hónapja dolgoztunk a tartalomfejlesztési iparban, és azt hittem, aki szövegírást kér, az pontosan tudja, mit akar.

A weboldal egy ingyenes tárhelyszolgáltatón valamilyen átláthatatlan sablonra került rá. A hölgy nyilván nem értett a webszerkesztéshez, mert a szétesett dizájnban a szövegek nem is voltak olvashatók. Mikor ezt megláttam, azonnal elkezdtünk gondolkodni, hogyan segíthetnénk neki, akár egy ingyenes sablon telepítésével is, mert akár Pulitzer-díjas szövegekkel is föltölthetnénk, itt akkor sem lesz konverzió, hiszen az oldal használhatatlan.

Sajnos nem sikerült megoldást találnunk, mert felháborodottan visszautasított minket, sőt azt mondta, rossz az egész, amit csinálunk. Ezt nem is vettem a lelkemre, de azóta nem vállalunk olyan oldalt, amelynél látom, hogy nem fog működni a szöveg. Szintén meg szoktam kérdezni, mégis mi a célja a megrendelőnek: aki csodát vár önmagától a szövegtől úgy, hogy amúgy semmilyen elképzelése, mitől jobb az ő terméke vagy szolgáltatása, valamint semmilyen más marketinget nem vet be, úgyis csalódna. Nekik igyekszem tanácsokkal segíteni, de szövegeket addig nem készítünk, míg nem vagyok biztos benne, hogy valóban hasznos lesz számára.

hibaAz első igazi csalódás

Olyan tehát, hogy valóban az átadott szövegek minősége miatt emelt valaki kifogást, idén történt. Januárban jelentkezett egy kedves úriember, hogy ezüstionos zuhanyfejet kínál eladásra, ehhez kellene hírlevélsorozat neki. A weboldalt átböngészve föltűnt, hogy a megjelenés és a tartalom kicsit szedett-vedettnek tűnik, a blognak szolgáló menüpontban már bő fél éve egyetlen bejegyzés árválkodik, de gondoltam, nem kezdem azonnal az on-site tartalmakat vizsgálni. Kaptunk némi infoanyagot a termékhez, de igazából kevés információból kellett jó hírlevélsorozatot gyártani.

Úgy gondolom, hogy a hírlevél egy rendkívül jó marketingkommunikációs csatorna, bizonyos esetekben a leghatékonyabb (legalábbis költségarányát tekintve biztosan). Ehhez persze érdekes tartalmak kellenek. Én azt szeretem, ha a marketingben hagyományos AIDA-modellt kicsit átalakítva itt is egy tudatos, egymással csak lazán összefüggő sorozatot alakítunk ki.

Arra gondolok, hogy én nagyon nem szeretem, mikor valaki hetente azzal tukmál, hogy mit vegyek tőle. A jó hírlevélsorozat számomra az, amelyik érdekes tartalommal bír. Ez azt jelenti, hogy szórakoztató sztorik vagy engem tényleg érdeklő hírek alkotják. (Apropó: aki még nem tette, iratkozzék föl a marketingszoveg.com hírlevelére is! A múlt hónapban ingyen cikket lehetett kapni, de lesznek még akciók később is. Ráadásul havonta legfeljebb egy levelet küldök.) Úgy akartuk fölépíteni a sorozatot, hogy az első levelekben egyáltalán tájékoztatunk róla, mi a fene az ezüstion, s valóban jó-e. Magam amúgy nem tudom, de természetesen beleástuk magunkat a témába, és igyekeztünk a kapott információk alapján dolgozni.

A hírlevélsorozat második–negyedik részében aztán elkezdhetjük kialakítani a konkrét termék iránti vágyat. Eddigre az olvasóban kialakult egy kis bizalommorzsa, hogy mi talán érthetünk a témához, hiszen hasznos, jól emészthető információkat adtunk róla. Lassan ki kell építeni a vágyát, hogy ilyen termékhez akarjon jutni. Minden trükköt nem lőnék le, de a lényeg, hogy ekkor kecsegtető kedvezményekkel, sürgetési technikával vagy akár csak egy jó upsell megoldással magas konverziót érhetünk el.

A hagyományos típusú hírleveleket nem szeretem. A sok termékfotó, a hemzsegő árak, a pongyola tartalom nem az én világom. Úgy gondoltam, ez a téma kitűnő lehetőség lesz valami ilyen sorozatra. Mivel január közepén jártunk, úgy döntöttem, a 2012-es árakat adom, és körülbelül húszezer forintért vállaltunk egy komplett hírlevélsorozatot.

28-án állapodtunk meg, mi 31-én küldtük az első szövegtervet. (Előtte egy nappal, már a tisztázás közepén kaptunk a megrendelőtől még plusz infókat, ezek beépítése persze többletmunka volt, de előfordul az ilyesmi.)

Mivel nem fizette ki, valamint titoktartás sem köt, ezért megmutathatom az anyagokat. A levélben leírtam, hogy ez egy első szövegváltozat, amely még átírásra, finomhangolásra szorul. Arra lettem volna kíváncsi, hogy megfelel-e neki, jó-e a stílus vagy alakítanunk kell. Mivel 100%-os garanciát vállalunk, akár teljes újraírást is kérhetett volna, ha valami nem jó.

A levélre végül sosem érkezett válasz.

Megmutatom a szövegtervet, de fölhívom néhány dologra a figyelmet:

  • Ez egy első számú változat, a hírlevélsorozat vázát tartalmazza. A célközönség feliratkozott a hírlevélre, tehát érdeklődik az alternatív kozmetikai kezelések és az ezüstion iránt. Ezt az érdeklődését először tájékoztatással, majd a vágy lassú felkeltésével erősítjük, méghozzá úgy, hogy ha kimarad egy-két hírlevél, akkor se veszítse el a fonalat.
  • Ez csak egy váz. A rendes szövegnél köszöntés, visszautalás, szükség esetén rövidítés lehet szükséges. Mivel a munkát sosem fejeztük be, így rendhagyó módon most félkész anyagot tudok csak megmutatni. Negatív referenciánál ez talán nem is baj :)
  • Érdemes megfigyelni, hogy a termék nem is jelenik meg az első leveleknél, így nem tukmálásról van szó, hanem egy értékes, a felhasználó érdeklődési körének megfelelő tartalomba ágyaztuk a termékelhelyezést.

A szövegvázlat itt olvasható.

De mi volt a baj?

Többször kerestem ezután a megrendelőt, de hónapokig nem volt elérhető. Végül a könyvelés automatikusan küldött a két hónapja rendezetlen számla miatt egy fizetési felszólítást. Ekkor fölhívott az úriember.

Azt mondta, hogy pocsék, minősíthetetlen munkát adtunk le. A szöveget megmutatta a feleségének, aki szerint ez nagyon rossz (arról nem tudok, hogy a hölgy milyen szakmai tapasztalattal vagy végzettséggel rendelkezik). Azt is elmondta, hogy ő nem fizet ilyen otrombaságért, és veseproblémái is voltak. Megtudtam még, hogy szerinte túl gyorsan elkészültünk a munkával, ezért az nem lehetett jó. Megbízott valaki mást, aki sokkal drágábban dolgozott, de legalább több ideig tartott, míg elkészült.

Eddig (nem viccelek) ketten hívtak föl, hogy dolgoznának velünk, de túl olcsónak találnak. Nem értették, miért dolgozunk a hagyományos ügynökségi árak harmadáért. Pedig egyszerű egyébként: a kkv-kban hiszek, meg a korrekt bérezésben. Ilyet azonban még nem hallottam: gyanúsan gyorsak voltunk. Az úriember egyébként dedikált szövegírót kapott, aki akkor kizárólag az ő projektjével foglalkozott. Ezért haladt gyorsan.

Elnézést kértem a munkáért, de megkérdeztem, miért nem válaszolt? Ha elmondja, hogy másra számított, azonnal intézkedtünk volna! Én már befizettem a számla után az adót, kifizettem az embereimet, és nem is tudtam semmit az elégedetlenségéről. Azt mondta, hogy ennyit nem fizet ki, de valahogy állapodjunk meg. Mivel én komolyan veszem a becsületet, a 100%-os garancia neki is él. Semmit sem kell fizetnie, ha nem elégedett!

Meg kell értenie a megrendelőnek is, hogy kreatív munkakörről van szó. Csodálom, hogy ennyi év után csak most fordult elő ilyesféle félreértés. Egyetlen biztosítékot tudok adni: ha szavamat adom, hogy addig fúrjuk-faragjuk a szöveget, míg jó nem lesz. Ezerféle referenciát is mutathatok, de ilyen speciális témakörben akkor sem biztos, hogy a megrendelői ízlésnek megfelelő anyag születik. Ezért óvja a megrendelőt a garancia: én bizalmat szavazok neki, hogy ezzel nem él vissza, s ezért rendszerint bizalom a válasz!

Hogyan kerüljük el az ilyen helyzeteket?

Nyugodtan rendeljen tőlem és csapatomtól hírleveleket! Komolyan mondom. Viszont minden esetben érdemes tisztázni a pontos igényeket. Meg szoktam kérdezni az alábbiakat (hanem is velünk dolgozik, azért érdemes ezeket a pontokat átküldeni a szolgáltatójának):

  • Mi a célcsoportja? (Ezt még a múlt héten jelentkezett ügyfelünktől is megkérdezem, aki mezőgazdasági gépek javításával foglalkozik. Persze, egyértelmű, hogy mit válaszol, de meg akarom érteni, hogy ő hogyan látja a célközönségét, milyen szavakat használ, milyen embereknek tartja őket. A célcsoport nem egy arctalan massza, hanem emberek, akikhez csak úgy szólhatunk, ha megértjük, kik ők és mit akarnak!)
  • Mi az a három termékelőny, amelyben jobb, mint a konkurense? (Mit szeretne tehát kommunikálni: lehet olcsó, pontos, szép vagy akár adhat különleges garanciát. A lényeg, hogy látnom kell, miben tartja magát másnak, mint a többiek. Ha nincs ötlete, az rossz jel, mert talán bizonytalankodik, nem is tudja, hová nyúljon. Kell karakterisztika a termékünk, szolgáltatásunk köré, arcot kell adni neki.)
  • Mi a konverziós cél? (Tehát mit vár tőlem? Legyen több megrendelő, olvassák többen a cikket, mentsem meg a világot? Tisztázzuk, hogy elmondhassam, képes vagyok-e rá.)
  • Milyen távra tervez? (Régen előfordult, hogy valaki tíz cikkel le akarta győzni a konkurenciát a Google-ben. Mára viszont már sokkal tájékozottabbak a megrendelőink. Egy kárpitossal például épp a múlt héten kötöttünk egyéves szerződést. Pontosan tudja, hogy mit akar: a lehető legjobb minőségű, tartalomdús, piacvezető oldalt a saját témakörében. Tudja, hogy ez nem holnap lesz kész.)

Legyünk tisztában vele, hogy az elsőre kapott anyag még béta változatú. Nyugodtan bele lehet nyúlni: kérdezzük meg, miért az a belső cím vagy nem lehetne-e valami más. Nyugodtan írassuk át, ha nem jó. Készíttessünk többfélét, küldjük ki őket részlistákra, és mérjük a konverziót!

Most komolyan, ma, amikor a keresőkből ömlik ránk a szakmai tartalom, főleg az online marketing területén, tényleg pofára döntjük el, hogy melyik a jobb hírlevélíró? Hát mindet le tudjuk tesztelni. Vannak alapvető trükkök és szabályok, de ez egy kicsit lutri is: ha néhány szabályt bemagolva mindenki tökéletes hírlevelet írna, éhen halnának a marketingesek, és nem léteznének rossz hírlevelek. A kreatív munka ilyen: többféle próbálkozás és sokféle eredmény után kristályosodik ki, hogyan és kivel kell dolgoznunk.

Ami a legrosszabb, ha egyszerűen eltűnünk. Több millió forint kintlévőségünk van, és sajnos nem mindenki azért tűnt el, mert elfelejtette. Volt, aki jelezte, hogy kitűnő lett a szöveg, használná is, de végül nem indítja el az oldalt, és nincs kedve kifizetni. Nem az a megoldás, ha eltűnünk, hanem az, ha kommunikálunk. Ezt is próbáltuk megoldani. Végtére is mind emberek vagyunk. A cégek mögött is személyek állnak, még akkor is, ha hajlamosak vagyunk ezt elfelejteni.

Tehát összefoglalva:

  1. Határozzuk meg pontosan magunk és a szolgáltató előtt, hogy kik vagyunk és mit akarunk.
  2. Ha megkaptuk a példaanyagot, azt kezeljük is annak, ami: példaanyagnak. Nem kell azonnal centivel mérni a hosszát.
  3. Bátran mondjuk el, mit változtassunk, mivel nem vagyunk elégedettek.
  4. Ha valami nem jó, akkor azonnal jelezzük, és változtassuk meg a további munkavégzés irányát.

Ehhez olyan szolgáltató kell, ahol több szakember dolgozik (előfordul, hogy valaki más stílusú vagy ad absurdum nemű szövegírót kér, ez pedig szíve joga), illetve ahol teljes elégedettségi garanciát adnak. Ha kell, átírják az anyagot.

Mi, szolgáltatók, tényleg csak ennyit tudunk tenni. A többiben megbízunk megrendelőinkben!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkMi legyen a szövegírási szerződésben?
Következő cikkÉlő chates kapcsolattartás a saját oldaladra is!Következő

Ezeket olvastad már?

Ilyen egy jó DM levél

Természetesen sokszor kérnek tőlünk referenciákat, amivel nincs is baj, hiszen havonta 1000 oldalnál is több

Elolvasom »

„Az algoritmusok háborújának kellős közepén vagyunk” – Interjú Jeff Bullasszal

2009-ben Jeff munkanélküliként elhatározta, hogy hajnaltól reggelig minden nap tartalmat készít majd, hogy elmondja véleményét

Elolvasom »

Storytellingre épülő hirdetési stratégia (amivel még Facebook-csoportok tagjaira is célozhatsz)

A Facebook nem az ingyenélő marketingesek játszótere, azt leszögezhetjük. A platform nem tolerálja a fejetlenséget

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.