Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 6 perc

Élő chates kapcsolattartás a saját oldaladra is!

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Egyéb, Ingyenes

A figyelmesebb olvasók biztosan észrevették, hogy néhány napja az oldal jobb alsó sarkában megjelenik egy chatablak, amelyben élő kapcsolatot lehet létesíteni operátorunkkal, Annalénával. A rendszert néhány napig teszteltük, és azt kell mondjam, beillik a tippek-trükkök rovatba: mert Neked is kell egy ilyen! (Ráadásul ingyenes...)

Az Olark által készített chatwidget teljesen automatizált, mindent elkészítettek már hozzá, elég csak egy pár soros kódot beillesztened a weblapodra. A megjelenő ablak küllemét, szövegét is alakíthatod. Megadhatod, hogy megjelenjen-e, ha éppen nincsen operátor a gép előtt. Nálunk ilyenkor is kint van, de jelzi, hogy éppen nincsen online munkatársunk, viszont az ilyenkor küldött üzeneteket e-mailben megkapjuk, tehát gyakorlatilag kapcsolatfelvételi űrlapként funkcionál.

Ezen felül mobiltelefonon is használható, illetve bármelyik chatklienssel kompatibilis, tehát a hagyományos, kedvelt chatprogramodon keresztül is kezelheted. A látogató megérkezik az oldaladra, ha pedig kérdése van, akkor azonnal, élőben felteheti. Az operátor pedig azonnal válaszolhat vagy egyetlen paranccsal átküldheti egy másik operátorhoz a témát, ha például a webáruházadban más foglalkozik a szállítással és az ügyfélszolgálattal.

Kell, mert növeli a konverziót

Ez nem csupán modern és ügyfélközpontú kapcsolattartásra jó, hanem növeli a konverziódat, tehát többet fogsz keresni, ha alkalmazod. Az akár díjmentesen is elérhető szolgáltatás rengeteg információval szolgál: amikor valaki megérkezik az oldaladra, hangjelzést kapsz. Megtudod róla, hogy milyen lapról érkezett (például én tudom, hogy melyik hirdetésemre kattintva vagy éppen milyen keresőszóra érkeztél ide, így ki tudom számolni, hogy melyek hoznak a konyhára és melyeket érdemes elfelejtenem), milyen böngészőt használ, épp melyik oldaladat nézi, járt-e már itt korábban stb. Némi programozói segítséggel még a felhasználói nevét és egyéb adatait is látja az operátor (ha van nálad regisztráció).

Így a chateléskor már az operátor fölkészülve várja az érdeklődőt. Van még egy trükk is: megadhatod, hogy némi eltelt idő után automatikusan beszélgetést kezdeményezzen. Nálunk például egy perccel azután, hogy följöttél az oldalra, fölnyílik a chatablak azzal, hogy segíthetünk-e. Sokan ekkor veszik észre, hogy valóban élő chatről van szó, és fölteszik a kérdéseiket. Beállíthatsz más változókat is: például ne jelenjen meg a chat a külföldi látogatóknak (mert például a webshopod csak Magyarországon belül szállít), de épp ellenkezőleg is működik, mert beállíthatod, hogy például a Romániából netezőknek román nyelven köszönjön az operátor az automatikus üzenetben.

Gondolj bele: beállítod, hogy csak a megrendelés vagy árajánlat-kérési oldalon jelenjék meg a chatablak, de csak azoknak, akik Magyarországról nézik a lapot, valamint legalább már hat oldalletöltésük volt... De megteheted azt is, hogy csak akkor jelenik meg a chat, ha valaki visszatérő látogató vagy úgy látod, nagyon hezitál, mintha elakadt volna. Akkor pedig fölugrik az ablak, és egy bájos segítő elmagyarázza, hogyan vásárolhatna tőled. Nem nagyszerű?

Milyen hatása van?

Már többen kérdezték az operátorunktól a chaten, hogyan tudnának ilyet a saját lapjukra telepíteni. Ezért is született ez a poszt, mert egy egyszerű regisztráció után bőven elég egy kódot beilleszteni. A chat segítségével olyanok is kérdeztek, akik amúgy telefonálni nem akartak vagy e-mailt nem írtak volna. Így viszont közvetlenül kérdezhették meg, nagyjából mennyiért dolgozunk, ezután pedig e-mailen keresztül kaptak árajánlatot. Mivel itt már megtörténik a személyes kontaktus, sokkal nagyobb arányban konvertálódnak valódi megrendelőkké.

Azok, akik talán csak nézelődtek volna, így megrendelőkké válhatnak. Egyszerűen azért, mert pont arra kapnak választ, ami érdekli őket, nincsenek sallangok.

Mi kell hozzá? Egy operátor, aki jelen van a lehető legtöbb időben. Ez akár Te is lehetsz, de mi is nyújtunk operátori szolgáltatást másoknak. Nagyon fontos, hogy empatikus, kitűnő kommunikációs képességű szakember legyen, mert nem mindig könnyű egyszerre akár több chatablakot is kezelni, ha forgalmas oldalról van szó. Több oldaladra is kiteheted: nem csupán webáruházaknak fontos (de ott szinte kötelező!), de a miénkhez hasonló értékesítő oldalakra vagy szakértői blogokra is érdemes.

Mennyibe kerül ez?

Az Olarkot egy nagyon szimpatikus csapat fejleszti, akik ingyenes változatot is elérhetővé tettek. Ezzel egy időben egy operátor dolgozhat és legfeljebb havi húsz beszélgetés folytatható. 14 napig a fizetős változat is kipróbálható, amelynél több operátor és számtalan extra funkció érhető el, ráadásul minden beszélgetést rögzíthetünk is. Én legalább a bronz fokozatot ajánlom, mert egyszerűen nem költség, ha ahhoz viszonyítjuk, hogy mennyit ér:

  • javítja a felhasználói élményt;
  • növeli a hitelességünket, bizalmat ébreszt;
  • fényévekkel javítja az ügyfélszolgálatunk hatékonyságát;
  • növeli a konverziót, így többletbevételt generál;
  • rendkívül menő és újszerű.

Havonta a bronz csomag mindössze 17 dollár (≈3900 forint), de egy- vagy kétéves előfizetés esetén további kedvezmények vannak. Nagyobb oldalaknak érdemes nagyobb csomagokat is választani.

Ha értékesítő weboldalad van, mindenképpen tegyél egy próbát, elképesztően hasznos látni, hogy melyik percben éppen honnan érkezett látogató, milyen útvonalat jár be az oldaladon, s akár interaktív módon segítheted őt élőben. Emellett semmibe sem kerül, úgyhogy nincs rá okod, hogy ne tedd ki a lapodra.

Ha valamilyen kérdésed van, nagyon jó ügyfélszolgálatuk van, de én is szívesen segítek. A chatet az alábbi linken érheted el:

>> Kattints ide az Olarkhoz! <<

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkMit tegyünk, ha elégedetlenek vagyunk a munkával?
Következő cikkÍgy adj garanciát!Következő

Ezeket olvastad már?

Ilyen számokat érhetsz el push üzenetekkel

Nehezen hibáztatható a Google azon törekvése, hogy a látogatóknak jobb élményt adó oldalakat helyezze előtérbe.

Elolvasom »

Így készíts folytatást egy több mint 25 éves tartalomhoz [Twin Peaks 2017-ben]

2017 nagy durranása volt, hogy folytatódott a kultikus tévésorozat, a Twin Peaks. Ám nem csak

Elolvasom »

Brand mention, a SEO jövője – hogyan generálj és mérj márkaemlítéseket (4 remek eszköztippel)

A tartalommarketinged (és általában az online marketinged) egyik célja bizonyosan az, hogy brandedet ismertebbé és

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.