1) Egyszerűsíts
Minden oldaladnak van egy célja: feliratkoztatod a látogatót, másik aloldalra tereled és így tovább. (Ha egy oldaladnak nincs célja, akkor kukázd.) Nagyjából tudod, hogy arra az oldalra honnan érkezik a látogatód és ő mit tudhat a cégedről vagy az ajánlatodról. Ezért minden információt adj meg neki, ami az adott célhoz kell – ami pedig nem a célt segíti, azt töröld. Már a mikromomentumoknál olvashattad, hogy a jó információ kell és azonnal. A túl sok felesleges információ megzavarja a látogatódat és csökkenti az oldalak teljesítményét. Tudtad, hogy átlagosan a szöveg 28%-át olvassuk el? (Ez nem azt jelenti, hogy a hosszú szövegek ne működnének, sőt épp ellenkezőleg.) Ezért csak a lényeget rakd ki. Az optimalizációs folyamatban nem azt nézed, hogy mit tudsz még hozzátenni, hanem azt, hogy mivel teheted egyszerűbbé.2) Rakd a szemük elé az infót
A legfontosabb információk legyenek a „hajtás fölött” (hajtásnak hívjuk azt a részt, ami görgetés nélkül látszik). Balról jobbra olvasunk, ezt is vedd figyelembe. Nyilvánvaló, hogy a jobb alsó sarokban szereplő elemet kevesebben fogják észrevenni, mint a bal felső sarokban levőt. Olcsó megoldás: nagymamateszt. Drágább megoldás: szemkamerás teszt, hőtérkép, kurzorkövetés.Ez itt egy optimalizált kép.