Ezt tanultam 424 blogbejegyzés megírása után

Több mint négy éven át vezettem egy nyelviskola blogját, mielőtt a Kreatív Kontroll leigazolt. Erre az időszakra úgy tekintek, mint a szövegírói inaséveimre, hiszen korábban csak amatőr műkedvelőként és viszonylag keveset írogattam. (Tudatos szóhasználat, mert a szövegírás is a tudatossággal kezdődik, aminek akkoriban híján voltam.) Ez volt az első komolyabb megbízásom, ahol nyomás alatt, állandó … Read more

Ezeket a tartalommarketing-eszközöket használják az európai és tengerentúli topmarketingesek

Még szinte meg sem száradt a tinta a CMI legújabb nagy mintás tartalommarketing-kutatásán, máris itt a Databox friss felmérése, amelyben a cég 27 elismert marketingszakembert kérdezett arról, milyen „tartalomfejlesztési beruházásokat” terveznek az évre (és miért). A marketingcélú kutatásokról írt korábbi cikkünkben bemutatott metodikai szempontok alapján nehéz lenne egyértelműen besorolni e felmérést, hiszen egyszerre épül kérdőívre … Read more