Ilyen számokat érhetsz el push üzenetekkel

Nehezen hibáztatható a Google azon törekvése, hogy a látogatóknak jobb élményt adó oldalakat helyezze előtérbe. Azonban egyes döntések érintik az online marketing jól bejáratott módszereit, és azok így háttérbe kerülhetnek. Például a kétségtelenül felhasználóiélmény-romboló mobiloldalas pop-upok büntetését üdvözlik a látogatók, a marketingesek pedig új csatornát keresnek. Az internet evolúciós harcában a Google az oroszlán: mi, … Read more

Amit a Google „pop-up-büntetéseiről” tudnod kell

Ha új év, akkor újévi fogadalmak, így van ez. A Google például még nyáron megfogadta, hogy csavar egyet a mobilos találati listán. Röviden azt mondhatnánk, hogy besokalltak a felugró ablakoktól és bejelentették, hogy január 10-től egyenesen büntetni fogják az ilyen eszközt használó site-okat. A Google-nek az első és a legfontosabb a felhasználó, azon belül is … Read more

3 modern és hatékony felugró ablak

The money’s in the list. Az e-mailnél hatékonyabb marketingcsatornát egyelőre még nem találtak fel, a McKinsey szerint átlagosan 40-szer nagyobb a megtérülése az e-mail marketingnek, mint a social media marketingnek (győzd meg magad a tényekkel). Építsünk tehát listát, erre pedig kiváló eszköz egy felugró ablak. Pop-up: áldás vagy átok? Téged is idegesítenek a legváratlanabb pillanatokban … Read more