[Kutatás] Melyik a leghatékonyabb tartalomforma a neuromarketing szerint?

Az emberi agy különféleképpen reagál a tartalomformákra – a szöveg, a képek, a videók más és más folyamatokat indítanak be (még akkor is, ha az infó maga ugyanaz). Eddig is nagyjából sejtettük, hogy melyik tartalomtípust mire jó használni, hogyan egészíthetik ki egymást. A jó marketinges azonban számokkal dolgozik, és nem a megérzéseivel. Szerencsére erre a … Read more

Így hat az agyadra a történetmesélés

Pontosan emlékszem rá, mikor moziban először láttam a 300-at. Nagyobb baráti társasággal mentünk – senki nem akarta kihagyni a filmet, hatalmas volt körülötte a hype. A mai napig remek filmnek tartom: kiválóan képes a hatása alá vonni. A vetítés után, már a mozi előtt több nagyobb társaság felől is a filmbéli Harooh! kiáltásokat hallottam vissza, … Read more

A neuromarketing szerint így írj headline-t

Roger Dooley, a népszerű neuromarketing-szerző (Az agyukra megyünk!) kiderítette, hogyan írj olyan címet, amivel az összes olvasó agyát megleped. A legtöbb headline (és általában marketingszöveg) ott vérzik el, hogy túl kiszámítható. Híresen ellenzem a sablonokat (cégünk ekkor és ekkor alakult), mert egyrészt az olvasónak irreleváns (ő először megoldást keres a problémáira, nem hitelességelemeket), másrészt kiszámítható. … Read more