A tartalommarketing nem PR (még akkor sem, ha egy másik szakértő szerint az)

Ismét olyan szakmaiatlanság ütötte föl fejét, hogy véleménycikket kell írnom. Nem én akarom, a szakma kényszerít. A Magyar Marketing Szövetség képzésén előadók voltunk (én a jó tartalomról és jó reklámszövegről beszéltem, Zoli a tartalommarketing-megvalósításról adott elő, illetve ő volt az egész nap moderátora), és kerekasztal-beszélgetéssel nyitottuk a napot. A beszélgetés célja az volt, hogy a résztvevők egy … Read more

Minden, amit a content marketingről és vadhajtásairól tudni akartál

Definíciókényszerben van a magyar piac: összevissza keverjük a tartalommarketinget a natív hirdetésekkel, belebonyolít az inbound marketing és a sehova sem tehető branded content is beleköp a tartalomlevesbe. Tudod, hogy nagy a káosz, ha már a szakemberek is kapkodják a fejüket, hogy mi mit jelent. A jó hírem az, hogy a tengerentúlon is keverik a fogalmakat, … Read more