A nagy Blizzard-botrány, avagy a „melyik karomat vágjam le” tipikus dilemmája

Az elején leszögezem: imádom a videojátékokat. (A Blizzard játékaira pedig kvázi első szerelemként gondolok, hogy ez miért fontos, hamarosan kifejtem.) Gyerekkorom óta napi rendszerességgel játszom valamit. Én vagyok az a srác, akinek PC-je, valamint PlayStation és Nintendo Switch konzolja is van, nehogy lemaradjon egy fontos címről. És bár megvan a véleményem a „videojátékok erőszakossá teszik … Read more

Ezért gond, ha gyermeked nem tudja, mi az a reklám

Ahogyan a reklámok írását, úgy az értelmezésüket sem tanítják a hazai iskolákban. A 18 éven alattiaknak alighanem csak szüleik segíthetnek annak eldöntésében, hogy mit gondoljanak a reklámokról, általában a marketingkommunikációról. Létezik mozgókép- és médiaismeret nevű tantárgy, de csak „médiaszövegek” értelmezését hivatott szolgálni, az már feltehetően a tanártól függ, hogy reklámokkal is foglalkozik-e ennek ürügyén. E … Read more

Hogyan kommunikáld a minőségedet?

E cikkben megmutatom, hogy hogyan kommunikáld a céged minőségét hatékonyabban, mint a konkurenseid. A mindennapi munkánk az, hogy cégeket fordítsunk magyarról magyarra. Ez azt jelenti, hogy a marketingkommunikációs elemeiket (a szóróanyagoktól a honlapokon át a hírlevelezésig bezárólag) szakzsargonról átültetem az ügyfél nyelvére. Ez azért fontos, mert amit az ügyfél nem ért meg, az számára nem … Read more