A kontinens legjobb inbound marketing konferenciája volt a szomszédban – ilyen volt az 1. nap

Világhódító napokat tartunk a Kreatív Kontrollnál, hiszen miközben a Traffic & Conversion Summiton is jelen volt a csapat, ketten a Ljubljana melletti inOrbit 2017 konferencián szívtuk magunkba a tudást. Dani tavaly már megjárta az inOrbitot és annyira tetszett neki, hogy pár levélváltás és persze szakmai eszmecsere után idén már a rendezvény egyik médiapartnereként érkezhettünk ketten … Read more

Élőben az inOrbit 2017-ről

A jó reggelt már elmúlt, de azért mindenkinek jó napot, a wifi problémáit úgy néz ki, hogy sikerült megoldani, ezért reményeim szerint a nap végéig folyamatos bejelentkezésekkel és persze a legújabb marketingtippekkel jelentkezik a Kreatív Kontroll kétfős csapata, egyenesen a festői környezetbe ágyazott Brdo kastély mellől. Tartsatok velünk! Örök tanulság mindenkinek, aki külföldi konferenciára megy: aludj sokat és soha ne bízz a GPS-ben. Ha kis csúszással is, de sikeresen megérkeztünk a Ljubljanától 30 kilométerre található konferenciaközpontba. 9:10 Judith Lewis erős előadással kezdte a napot, a tavalyi tudósításból amúgy is tudtam, hogy egy rendkívül energikus prezentációra számíthatunk, és nem is kellett csalódnom. Judith nagyrészt arról beszélt, hogy nem elég csupán egy inbound marketing eszközt használni, a valódi sikerhez a különböző stratégiák összehangolt és tudatos használatára van szükség.
  • tartalom
  • SEO
  • SEM
  • mindenre kiterjedő analitika
Sok újdonságot nem mondott, de abból a tekintetből mindenképp kiváló megerősítés volt, hogy már egészen kezdő szinten sem szabad senkinek megelégednie a minimummal. Folyamatosan fejlődni kell, újabb és újabb technikákat és eszközöket alkalmazva. 10:05 Subir Majumdar lép a színpadra, aki a netes mobilozás jövőjéről fog beszélni nekünk. A Google dublini szakembere az elképesztő mobilnetezés robbanásáról, az információ villámgyors terjedéséről beszél, mi más lenne az eszmefuttatás tanulsága, mint hogy a mobilbarát weboldal nem lehetőség, hanem kötelező. A mobilbarát oldalak növelik:
  • az elköteleződés a márka iránt
  • az eléréseket
  • és a konverziót.
10:16 Subir kitér arra a 25 kötelező elemre, aminek meg kell jelennie egy olyan mobilbarát weboldalon, ami nemcsak létezni, hanem jól konvertálni is szeretne, A látogatók maximális kiszolgálásának a mobil weboldalak esetében is meg kell jelenniük, ha egy mobil weboldal nem elég kényelmes (például nem segíti az e-mail címe begépelésében a látogatót), akkor jelentősen visszaesik a feliratkozások, rendelések száma. Hosszútávú mobilos stratégiára van szüksége annak, aki sikeres kampányokat szeretne folytatni ezen a platformon, és ennek csak az első lépése, hogy mobilbarát weboldalakat építünk. Read More