Hogyan szerezheted meg és irányíthatod a figyelmet vizuális elemekkel?

Tartalomgyártóként folyamatosan keressük azokat a módszereket, amikkel megragadhatjuk és fenntarthatjuk az olvasók figyelmét. Ügyelünk a szellős tördelésre és a karcsú bekezdésekre, de azt tapasztaljuk, hogy ez nem mindig elég. Az olvasók gyorsan el tudják veszíteni az érdeklődésüket, a koncentráció hiánya pedig befolyásolja az anyag teljesítményét. Hiába értékes ésvagy érdekes a tartalom, ha sokan lepattannak, mert … Read more

Hogyan készíts GIF-et a lehető legegyszerűbben?

Múlt heti cikkünkben megnéztük, hogy mik is azok a GIF-ek, miért olyan népszerűek és hogy ezeket hogyan tudod felhasználni az online marketingedben. Bízva abban, hogy mindenki megcsinálta a cikk végén elrejtett házi feladatot, tovább is léphetünk. A különböző gyűjtőoldalakon rengeteg GIF-et találsz, amivel fel tudod dobni a hírleveledet, landing page-edet vagy a közösségi kommunikációdat. Ezek lehetnek vicces, elgondolkodtató vagy csak szimplán cuki animált GIF-ek. De mit tehetsz olyankor, ha neked nem elég az ezerszer vagy inkább milliószor ellőtt Ace Ventura GIF, vagy egy cuki cica és már a Szomszédokat is unod? A válasz pofonegyszerű: készíts saját GIF-et, ami on-brand! Read More