Frank Kern 1400 dollárt ajánlott nekem. (Hirdetéselemzés mondatról mondatra)

Frank Kern gazdaggá kereste magát ezzel a levéllel. Most te jössz. Na jó: már előtte is jól ment neki. Viszont ez a sales letter! Ó, egy igazi gyönyörűséggel van dolgunk. Amíg John Carlton az egyik legtöbbet swipe-olt klasszikus direct response copywiter, addig Frank Kern talán az internetkor legjobban figyelt marketingese (akinek a hirdetéseit sokan swipe-olják, sőt a cikk készítése során belefutottam abba, hogy többen szó szerint lemásolták ezt az egész anyagot úgy, hogy csak a headline és az ajánlat tér el). Mindjárt meglátod, hogy miért.

„De ez B2B-ben nem működik”

El se kezdd. Kern ügyvezetőket célzott konzultációs ajánlattal, tette mindezt igen nagy sikerrel. A levél rövid háttérsztoriját elolvashatod a swiped.co oldalán itt. Ugyanitt megtalálod a teljes levelet, javaslom, hogy a cikk elolvasása előtt nézd meg egyben az egészet – mert mi már mondatról mondatra, szekcióról szekcióra fogunk haladni.

A levél, melyet szinte biztosan át akarsz emelni a saját céged marketingkommunikációjába

Read More