Hogyan készíts minőségi tartalmat? Cikk a Marketingkonferencia mélyéről

Előadtunk a 26. Országos Marketing Konferencián arról, hogy mégis mi az a minőségi tartalom, hogyan ismerd fel és hogyan készítsd el. Ez fontos, mert ma egy lépést sem tudsz tenni, ha a tartalmad középszerű. A tartalommarketinged nyersanyaga a jó tartalom, ahogyan a SEO-dé, social tevékenységeidé és általában az online marketingedé is. A konferenciát percről perce közvetítettük: Benyó a plenáris teremről és a digital hackről, Balázs a tartalommarketing-teremről.

Minőségi tartalom: a sláger, amit senki nem tud elfütyülni

A legnagyobb közhely, hogy minőségi tartalomra van szükséged. Minden második konferenciaelőadásban elhangzik, hogy minőségi tartalmat készíts, hass az érzelmekre, keltsd fel a figyelmet. A téma tényleg fontos: minőségi tartalom kell a keresőoptimalizáláshoz, a tartalommarketinghez, a kampányaidhoz, a PR-odhoz, mindenhez. De általában annyi tanulságot adnak, hogy „készíts minőségi tartalmat”. Mintha a Forma 1-es autó vezetését úgy tanítanák, hogy „hát gyorsan kell vele menni”. Kezdjük egy erős kontraszttal. Ádám teremtése Ha a Sixtus-kápolnában jársz és nagyjából középen állva feltekintesz, akkor Michelangelo híres mennyezetfreskójából látod az Ádám teremtése című jelenetet. Ez a világ egyik leghíresebb műalkotása, a Mona Lisával konkurál. És minőségi. Sőt több annál: egy remekmű. Gyönyörűséges, lélegzetelállító és felemelő. Mítikus. Lehengerlő. Csodálatos. Random marketinges cikk   Megpróbáltam megtalálni neked a legátlagosabb blogbejegyzést, ezért a Google találati listájának 50. oldaláig merészkedtem. Ez a cikk helyesírási és nyelvtani hibáktól mentes, viszonylag jó a fogalmazás, a témát jól fejti ki és erre a gimnáziumban ötöst kapnál. Mitől középszerű ez? Leginkább attól, hogy nem osztanád meg Facebookon. Nem inspirál semmire, nincsenek benne lehengerlő insightok és olyan gondolatok, amiket ki akarsz nyomtatni, hogy feltedd az iroda falára. Már a címe is olyan, mint egy közepesen unalmas egyetemi tanóra. Ha ez az egyetlen ilyen cikk lenne a témában, akkor kiválóan rangsorolna, és jó cikknek számítana. De csak a WordPress statisztikái szerint havi 52,4 millió blogbejegyzést publikálnak. Ez csak WordPress-blogokat jelent, de ismered a statisztikákat, hogy minden percben hány millió új Facebook-frissítést csipognak az emberek és cégek, illetve hogy most már kétévente megduplázódik az emberiség adatmennyisége. Read More

5 tartalommarketing-előadás egy cikkben (és az ország legjobb content marketing előadásai)

Kíváncsi vagy, hogy milyen tartalommarketing-előadásokat (vagy szövegírói webinárt) szoktam tartani? Ha igen, akkor ezt a cikket rakd el a könyvjelzőid közé, mert 5 előadás diáit mutatom be némelyiknél hangfelvétellel és jegyzettel. (Görgess a cikk aljára. Megéri.) A Piac & Profit tartalomarketing-konferenciáján a blogról Tartalommarketinges körökben vitán felül áll, hogy a céges blog hatékony. A Piac … Read more

Hallgasd meg a Media Hungary-s előadásomat!

Nemcsak részt vettünk a 20. Media Hungary-n, de még a tartalommarketing-terem főtámogatói is voltunk, kollégáink percről percre tudósítottak az előadásokról (mely egyébként az Index-címlapra is kikerült, te is bérelhetsz tőlünk újságírót, ha valamilyen rendezvényre mész), Rebecca Liebbel interjút készítettünk (a Kontent következő számában olvashatod majd az interjút, adtunk neki a magazinból, imádja az ötletet), én … Read more

Lopd el ezt a tartalommarketing-előadást!

Igazi marketingcsemegével kedveskedünk. Adott a Privátbankár Webstratégia 2015 rendezvénye, ahol előadtam, ebben a cikkben pedig közzéteszünk minden anyagot. Nagyon komolyan vesszük azt, hogy a szövegírásban és a tartalommarketingben nincsenek titkok. A szakma és az ügyfelek is azzal járnak a legjobban, ha a transzparencia teljes. Nem fogok úgy csinálni, mintha az előadásban szereplő példákat, kutatásokat és … Read more

Leadgenerálás és revenue marketing – további előadások az email marketing konferenciáról (2. rész)

Az előző cikkben beszámoltunk, hogy az első 4 előadáson mik hangzottak el. Ebben a cikkben folytatjuk és ismét 4 előadást részletezünk. Leadből vásárló Előadó: Dely Gábor, D-code & DIMSZ Dely Gábor olyan új fogalmakkal kezdte előadását, mint a „lead nurturing”, „workflow” és „trigger”. Ezek az automatizált marketingrendszerek alapszavai. A lead nurturing használata az, ami a haladó … Read more