előadás
5 tartalommarketing-előadás egy cikkben (és az ország legjobb content marketing előadásai)
Kíváncsi vagy, hogy milyen tartalommarketing-előadásokat (vagy szövegírói webinárt) szoktam tartani? Ha igen, akkor ezt a cikket rakd el a könyvjelzőid közé, mert 5 előadás diáit mutatom be némelyiknél hangfelvétellel és jegyzettel. (Görgess a cikk aljára. Megéri.) A Piac & Profit tartalomarketing-konferenciáján a blogról Tartalommarketinges körökben vitán felül áll, hogy a céges blog hatékony. A Piac … Read more
Hallgasd meg a Media Hungary-s előadásomat!
Nemcsak részt vettünk a 20. Media Hungary-n, de még a tartalommarketing-terem főtámogatói is voltunk, kollégáink percről percre tudósítottak az előadásokról (mely egyébként az Index-címlapra is kikerült, te is bérelhetsz tőlünk újságírót, ha valamilyen rendezvényre mész), Rebecca Liebbel interjút készítettünk (a Kontent következő számában olvashatod majd az interjút, adtunk neki a magazinból, imádja az ötletet), én … Read more
Lopd el ezt a tartalommarketing-előadást!
Igazi marketingcsemegével kedveskedünk. Adott a Privátbankár Webstratégia 2015 rendezvénye, ahol előadtam, ebben a cikkben pedig közzéteszünk minden anyagot. Nagyon komolyan vesszük azt, hogy a szövegírásban és a tartalommarketingben nincsenek titkok. A szakma és az ügyfelek is azzal járnak a legjobban, ha a transzparencia teljes. Nem fogok úgy csinálni, mintha az előadásban szereplő példákat, kutatásokat és … Read more
Leadgenerálás és revenue marketing – további előadások az email marketing konferenciáról (2. rész)
Az előző cikkben beszámoltunk, hogy az első 4 előadáson mik hangzottak el. Ebben a cikkben folytatjuk és ismét 4 előadást részletezünk. Leadből vásárló Előadó: Dely Gábor, D-code & DIMSZ Dely Gábor olyan új fogalmakkal kezdte előadását, mint a „lead nurturing”, „workflow” és „trigger”. Ezek az automatizált marketingrendszerek alapszavai. A lead nurturing használata az, ami a haladó … Read more