„Ha egy brandnek van saját weboldala vagy közösségi platformja, már kiadónak számít” – interjú Mark Stephensszel

Mark Stephens a Time Inc. UK tartalommarketing-vezetője, több mint 17 éve dolgozik már a média-, marketing- és kreatív piacon. Felügyelete alatt félszáz fős csapat készít tartalmakat a legnevesebb világcégeknek olyan saját brandjeik lapjaira, mint a Marie Claire vagy az InStyle. Amszterdamban a Digital Marketing World Forumon futottam össze vele (beszámoló a rendezvényről), és a legszimpatikusabb … Read more

Branded content az Indexen (és amit helyette használhatsz)

Az Index felismerte a tartalom erejét – de még csak padawanok a használatában. A Brand & Content februárban indult: márkázott tartalmakat közöl változó sikerrel. Elemezzük hát, hogyan használja a legnagyobb hazai hírportál a tartalmat – és lehetne-e ezt jobban csinálni. Röviden a branded contentről A támogatói tartalmak szürkezónába tartoznak. Furcsa hibridek valahol a tartalommarketing és … Read more

A tartalommarketing nem PR (még akkor sem, ha egy másik szakértő szerint az)

Ismét olyan szakmaiatlanság ütötte föl fejét, hogy véleménycikket kell írnom. Nem én akarom, a szakma kényszerít. A Magyar Marketing Szövetség képzésén előadók voltunk (én a jó tartalomról és jó reklámszövegről beszéltem, Zoli a tartalommarketing-megvalósításról adott elő, illetve ő volt az egész nap moderátora), és kerekasztal-beszélgetéssel nyitottuk a napot. A beszélgetés célja az volt, hogy a résztvevők egy … Read more

Minden, amit a content marketingről és vadhajtásairól tudni akartál

Definíciókényszerben van a magyar piac: összevissza keverjük a tartalommarketinget a natív hirdetésekkel, belebonyolít az inbound marketing és a sehova sem tehető branded content is beleköp a tartalomlevesbe. Tudod, hogy nagy a káosz, ha már a szakemberek is kapkodják a fejüket, hogy mi mit jelent. A jó hírem az, hogy a tengerentúlon is keverik a fogalmakat, … Read more