Hogyan adj visszautasíthatatlan árajánlatot? (3 példán keresztül)

Nagy hiba az árajánlat kiküldését egyszerű adminisztrációs teendőként felfogni, hiszen itt történik (vagy nem történik) a salesfolyamat lezárása, vagyis az üzlet nyélbe ütése. Valójában a vevő számára ez a legfájdalmasabb rész: felkeltettük a figyelmét, gondolkodik a dolgon, szeretné a megoldást – és most szembesül azzal, hogy mennyit kell ezért fizetnie. Függetlenül attól, hogy ki milyen … Read more

Mit tegyél, ha az árajánlatodat visszautasítják? (És hogyan árazd profin a szolgáltatásod)

Ez a cikk nem arról szól, hogy a salesoldaladon hogyan vezesd be a terméked árát, vagy a webáruházadban hogyan jelezd az árakat. Arról részben ez a cikk szól. Ez a cikk abban segít, hogy hogyan kommunikáld a megrendelőidnek az áraidat, mi csinálj és mit ne csinálj, és mit tegyél, ha valaki szerint túl magas az ár. És hogyan csökkents árat árcsökkentés nélkül. És miért ne csökkents soha árakat. Tehát a cikk tanulságait az inboxodban tudod hasznosítani. Ha szolgáltató vagy és árajánlatokat adsz, akkor ezt a cikket olvasd el. Az egész cikk előfizetős, mert itt a saját tapasztalatainkat és árazási taktikáinkat mutatjuk meg. Itt tudsz csatlakozni az előfizetők egyre sikeresebb és egyre bővebb táborához (megéri). Read More